webcam installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

toetie froetie

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2007
Hallo,
ik heb pas geleden een webcam gekocht hij deed het prima maar op een dag had ik dat programma perongeluk verwijderd en nu ik die cd erin stop krijg ik een melding dat de cd niet gevonden wordt dus mijn vraag is kan ik dat installatie programma ergens downloaden en zo ja waar???

Alvast bedankt

Hallo,
ik heb pas geleden een webcam gekocht hij deed het prima maar op een dag had ik dat programma perongeluk verwijderd en nu ik die cd erin stop krijg ik een melding dat de cd niet gevonden wordt dus mijn vraag is kan ik dat installatie programma ergens downloaden en zo ja waar???

Alvast bedankt

moet je wel merk en type van je webcam hier neerzetten he
zo is het moeilijk zoeken zeg maar:D

:o sorry vergeten ....
het is van het merk sweex en er staat op de doos webcam usb
hier heb je een foto ervan
sweex_ja000040_1_500x375.jpg

er moet ergens een getal op staan bv van wb002 of wat ook
want er zijn zoveel types he:p

Bedankt het is gelukt met het suurprogramma installeren maar nu heb ik een ander probleem ik heb de webcam aan gesloten op de pc .. maar hij doet het niet ik ben al naar systeem in configuratiescherm gegaan en toen naar aparaatbeheer. Toen heb ik op het apparaat(er stond een gele vraagtekentje bij) geklikt toen stond er bij apparaatstatus :
De NTKERN.VXD- apparaatlaadprogramma's kunnen het stuurprogramma voor dit apparaat niet laden(Code 2) Als u dit probleem wilt verhelpen, klikt u op Stuurprogramma bijwerken..
En dat hjeb ik dus echt ontzettend vaak gedaan maar hij werkt nog steeds niet... is er misschien een ander manier om dat probleem te verhelpen??

iemand misschien?? ik ben al naar microsoft gegaan maar daar begrijp ik niet echt veel van en ik heb geen windows cd dus kan iemand me helpen met dit probleem??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan