webcam installeren???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu komt dus het slechte nieuws, ik heb dezelfde maar heb ze nooit kunnen vinden :(

Help

Ja, en die camera heb ik dus ook! En ik had, let wel had, de bijbehorende cd. Alleen heb ik die zo veilig opgeborgen dat ik het niet meer kan vinden.
Dus mag ik weten hoe jij hem dan wel geinstalleerd hebt gekregen?

Doegie!!

Via hardware en dan laten zoeken in de installatie mappen naar bijbehorende dll etc, iedere map dus langsgaan met de zoekwizard

Daar was ik dus al bang voor.......

Ik koop wel een nieuwe!!

Bedankt in ieder geval.

Webcam

dan heb ik goei nieuws voor jou, bij mij is het wel gelukt!!!! hij doet het!

Hi tommiet ikkeb die webcam ook...kan jij die stuurprogramma site a.u.b. geve weant ik sit er ook mee in de knoop...ikkeb die CD ook niet...thnx alvast:D:thumb:;)

dnaleor heeft een link in zijn bericht waar ze staan.

Heb je die al geprobeerd?

Gelijk boven jou bericht.

dnaleor heeft een link in zijn bericht waar ze staan.

Heb je die al geprobeerd?

Gelijk boven jou bericht.

ja...maar als ik men webcam inplug en bij een bestand zoek in het installeren kan die het bestandje niet vinde...ook niet als ik de naam van het bestand noem :( ..weetjij nog iets?? of hulp waar ik dat bestand kan vinde (in welke map ik m bijv. mot opslaan?).

ja...maar als ik men webcam inplug en bij een bestand zoek in het installeren kan die het bestandje niet vinde...ook niet als ik de naam van het bestand noem :( ..weetjij nog iets?? of hulp waar ik dat bestand kan vinde (in welke map ik m bijv. mot opslaan?).

PS: ikkeb trouwes dezelfde webcam als tommiet (hij staat boven aan forum pagina van onze blz.) :)

De bestanden op mediafire zijn in orde; ik heb ze nog eens getest.
Wat je waarschijnlijk verkeerd hebt gedaan is dat je EERST de webcam hebt ingeplugd, en dan pas bent gaan installeren.Het moet in elk geval andersom: eerst met de Setup.exe de drivers installeren, en DAN de webcam inpluggen. Als je dit niet fout hebt gedaan en het lukt toch niet, dan zijn de bestanden die ik heb geupload waarschijnlijk niet de juiste voor jouw camera.

toevallig iemand die bestanden nog? heb dezelfde cam, maar de link werkt helaas niet meer

groetjes pieter

Het driver voor de blauwe webcam gebeuren.

Mensen,

Ook hier ben ik mij er van bewust dat dit posten in een oud topic is. Maar na ook op zoek geweest te zijn naar de driver van het webcammetje met alleen de gegevens die op de cam vermeld zijn voorhanden kwam ik hier terecht. Helaas is de geplaatste link te oud en werkt dus niet meer.

Op zoek in de grote CD collectie kwam ik de orginele driver tegen dus gooi hem hier nog een keertje in:

http://rapidshare.com/files/394823403/Blauwe_Webcam_Driver.rar.html
MD5Hash: MD5: 4CA89928A49C23E70771733AB06A06BF

Succes ermee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan