webcam instellen als bewegingsdetector

Status
Niet open voor verdere reacties.

standalone

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2009
Omdat er steeds katten zijn die op ons grasveld poepen wil ik de laptop voor het raam zetten zodat de webcam bij beweging beelden opneemt.
Ik heb dit geprobeerd met Vision GS en ISpy maar dan lijkt het goed te gaan zodra ik er voor zit maar als ik dan later buiten loop blijkt er niets opgenomen te worden.
Ik heb het met verschillende instellingen geprobeerd.
Wat is een goed en makkelijk te hanteren programma?
Ik heb een Acer laptop met Crystal Eye webcam, ik heb al bij de webcam zelf gekeken maar daar kan ik dat niet instellen.

de bovenste link is dus van Vision GS en die had ik dus al gelezen en uitgeprobeerd.
De tweede link is om een speciale webcam te kopen en omdat wij al € 1000 hebben uitgegeven om de hele voortuin te betegelen omdat ze daar eerst al hun behoefte deden hebben wij geen zin nog meer geld uit te moeten geven omdat een ander zijn katten hun behoefte bij ons in de tuin laten doen.
De onderste link heb ik gedownload en ben ik nu aan het proberen maar daar stond wel bij dat de opnametijd maar 1 uur is.

Laatst bewerkt:
Crime cather werkt wel maar neemt maar een uur op en het is wel zoeken naar de opgenomen beelden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan