webcam kapot of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

poelman

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2011
hallo,

ik heb sinds kort een schone installatie van windows 7 op mijn laptop geinstalleerd en alles verliep goed tot dat ik mijn webcam wou gebruiken..... hij staat wel in het rijtje bij apparaten en printers... ik heb alle drivers er al voor geinstalleerd. ik heb ook dingen van andere forums geinstalleerd zoals hp quickplay wat er voor de schone installatie ook op stond en ik kon toen via daar mijn webcam aanzetten. nu staat hij er niet meer tussen, terwijl de pc de webcam wel pakt...

wat doe ik verkeerd of wat mis ik???

mvg,
lennard

Kijk eens bij apparatenbeheer.
Geen gele uitroeptekens?

Welke laptop heb je en Win7 32 of 64?

welke laptop heb je precies en zijn daar wel Win7 drivers voor beschikbaar? Eventueel even achterhalen voor type webcam het is met hwinfo die hier te downloaden is: http://www.hwinfo.com/

Daarna kunnen we even verder kijken welke driver je nodig hebt.

ik heb de laptop: hp pavilion dv9780ed, en ik heb al dergelijke drivers van de hp site zelf gedownload maar hij doet het nog steeds niet. er staan ook geen gele uitroeptekens bij...

met hwinfo heb ik mijn webcam niet kunnen vinden maar wel met apparaten en printers de naam is: sonix st50220 usb video camera maar hij is wel ingebouwd

mvg,
lennard

ik heb trouwens windows 7 32 bit

Laatst bewerkt door een moderator:
Had je wel vooraf gecontroleerd of deze laptop Win7 32bits geschikt was?
k vrag dit, omdat Win7 hier niet vermeld wordt.

In zo'n geval loop je altijd risico dat je bepaalde drivers niet kan vinden.

Overigens probeer de Vista 32-bits driver eens en de Cyberlink Youcam software.

Laatst bewerkt:
dat heb ik ook al geprobeerd en er stond al windows 7 op toen ik hem kocht

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan