Webcam Logitech STX

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wijnand02

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2006
Ik heb een Logitech webcam , de Communicate STX. Wat ik zie,is dat het beeld schokkerig is en bovendien kan ik de ander niet horen, de ander mij wel trouwens. Waar kan dat aan liggen?
De teweede vraagis, mijn vriendin heeft ook een pc met webcam. Ze zegt,dat haar Skype niet werkt ,als ik Skype gebruik. Weliswaar zijn de pc's op een aansluitng aangesloten,(telefoondraad). Maar ze heeft alles verder zelf,eigen provider, eigen mail enz.
Volgens mij moet haar Skype ook werken ,als ik Skype gebruik.

Je hebt een instellingsmenu bij de Logitech gekregen, daar kan je audio instellen.
Werkt Skype bij je vriendin wel als ze met een ander praat? Zo niet, dan moet zij haar instellingen nakijken.

Laatst bewerkt:
Over je vraag 2: Je zult wel verschillende poortnummers in Skype moeten aangeven om met meerderen tegelijkertijd over 1 ip-adres te kunnen Skypen.

Verander op 1 van de 2 machines het poortnummer:
Acties -> Instellingen -> Verbinding

Succes,

Tijs

Over je vraag 2: Je zult wel verschillende poortnummers in Skype moeten aangeven om met meerderen tegelijkertijd over 1 ip-adres te kunnen Skypen.

Verander op 1 van de 2 machines het poortnummer:
Acties -> Instellingen -> Verbinding

Succes,

Tijs

Het geluid is nu weer goed. Dank jullie wel. Maar het beeld blijft schokkerig

Maar ook het beeld kun je via de Logitech-interface afstemmen. Er zit in de Logitech ook een Help-file toch?

Meestal komt er een webcam-icoon in je systeemvak van je taakbalk te staan. Daarmee open je onderstaande interface (van een ander type, vergelijkbaar.)

Hier vindt je hulp op de Lochitech-site.

.

Bijlagen

• Logitech QuickCam Pro 5000.jpg
    Logitech QuickCam Pro 5000.jpg
    10,5 KB · Weergaven: 26
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan