webcam met haperend geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

manno

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
175
Beste mensen,
Hier wil ik vragen of iemand me kan helpen, ik heb al een tijd webcam: logitech clicksmart 510.
De webcam heeft ingebouwde microfoon, het beeld is goed bij messenger 6.1 en Yahoo messenger, maar geluid van mijn stem is haperend en nauwlijks te verstaan, met videochatten.
Ik heb alles goed ingesteld; audio bij messenger, bij instelling bij software, bij microfoon van geluidinstellingen.
En als ik mijn stem op neem op mediarecorder is ook prima.
Wie kan mij advies geven dat ook met messenger ik goed te verstaan ben?
Alvast bedankt
manno
 
Ik heb hetzelfde probleem met een Philips Toucam PCVC740K webcam. Ik gebruik ook Messenger 6.1 en als ik alleen audio inschakel is het geluid goed, als ik de webcam erbij schakel dan krijg je een haperend geluid van mijn stem.:confused: Zou het misschien te maken hebben met de beperkingen van internet om tegelijkertijd beeld en geluid te verzenden?

Tja ik weet het ook niet waar het aan ligt.

G.I. Jane
 
Laatst bewerkt:
kan het zijn dat jullie upload te laag is
ik kan iemand die had een abbo van @home
nadat hij een snellere abbo had genomen had was bij hem dit probleem over
 
microfoon storing

Beste mensen
Ik denk toch dat het aan mijn ingebouwde microfoon ligt ik heb met audio alleen aanstaat ook dat mijn stem hapert.
En dat die andere waar ik mee praat wel duidelijk kan horen.
Ik ben alle instellingen voor microfoon bij langs geweest, bij software, audio en beeld bij messenger, bij geluiden van config. scherm en al die instelling werkt de microfoon correct?
Wie kan mij hiermee helpen?
Alvast bedankt,
manno

P.S En de snelheid van mijn internet verbinding is niet de oorzaak want ik heb bij de vorige webcam ook geen problemen gehad.
 
Geplaatst door haakmeer
kan het zijn dat jullie upload te laag is
ik kan iemand die had een abbo van @home
nadat hij een snellere abbo had genomen had was bij hem dit probleem over

Ik heb het alleen als ik beeld en geluid doe. Wat is abbo? Ik heb toch een redelijk snelle upload 15kbits?
Ik zit bij Chello en heb Classic.

Jane
 
De USB stekker van de webcam moet bij de meeste PC's direct in de kast (dus niet via een hub) gestoken worden. Mijn Logitech 4000 Pro doet het via een hub helemaal niet (waarschijnlijk te weinig voeding).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan