webcam met netmeeting

Status
Niet open voor verdere reacties.

fapollee

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2000
Wie kan mij helpen. Ik draai met XP en als ik in netmeeting mijn webcam gebruik kan ik verbinding maken en de ander ziet mij wel maar ik krijg geen beeld en geluid binnen. ik heb verbinding via een alcatel pro modem en heb al forward poort mapping gedaan voor alle poorten van netmeeting en MSN maar het probleem blijft bestaan. Wie heeft er een goede tip??????

Een firewall die het blokt?

Staan de instellingen in netmeeting wel goed? Vinkje voor "video beelden ontvangen bij verbinding" (of iets in die geest) aangevinkt?

ja die staan allemaal aangevinkt het probleem is iets ingewikkelder

We moeten simpel beginnen ;).

En zoals ik zei, een firewall die het blokt? Je zei dat alle poorten open stonden voor MSN en Netmeeting, maar mischien dat het ergens anders zit.
Als je de firewall uitzet? (niet te lang :))

Heb ik een vervelende mededeling voor je met netmeeting zal dat niet lukken in samenwerking met het alcatel modem.Heb eventueel wel een oplossing voor je. Wil je spraak en video gebruiken gebruik dan yahoomessenger die heeft nergens last van. Het probleem zit hem in netmeeting zelf die kan op de een of andere manier niet met dat modem overweg.(Zat hier met hetzelfde probleem).Ook poortmapping zal niet werken, vraag me niet waarom maar MSN messenger, Windows messenger en ICQ geven dezelfde problemen.

Suc6:thumb:
Petje

Bedankt petje,
Heb ik nog een vraag kan ik met Yahoo mess. dan contact maken met iemand die zelf MSN heeft of netmeeting? en waar kan ik yahoo mess. downloaden?

Geplaatst door fapollee
Bedankt petje,
Heb ik nog een vraag kan ik met Yahoo mess. dan contact maken met iemand die zelf MSN heeft of netmeeting?

Ik dacht niet dat dat kan, dus de ander zal yahoo ook moeten installeren.Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk:D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan