webcam msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

a194645

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
Berichten
1.591
is het mogelijk als je met iemand videochat om de beelden van de andere persoon op te slaan ?

alvast bedankt
johnny
 
Geplaatst door a194645
:rolleyes: videochat met msn bedoel ik dus

Als je een web cam hebt is dit mogelijk open je msn en klik op de naam van het persoon waar mee je wilt camme.

Klik in dat venster op extra-> wizard beeld en geluid afstemmen en even die aan wijzingen volgen om je cam aftestellen.

na de configuratie klik je op het webcam logo in het chatventer en dan is het klaar:D

>>>>lol met msn.com voor al je msn stuff<<<<
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan