webcam msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

rodneypeugeot

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2003
Hallo,

Ik heb een probleem. Heb een nieuwe computer gekocht, met windows vista erop.
Alleen nu wou ik mijn webcam installeren, en dat lukt ook prima. Alleen het probleem is dat ik in msn 9.0 de foutmelding krijgt dat mijn webcam door een ander programma in gebruik is. Terwijl dat niet het geval is. Ik heb een webcam van Logitech quickcam for notebooks deluxe. Als ik hem bijvoorbeeld in skype gebruikt doet die het wel gewoon. Ik heb ook al geprobeerd de software er opnieuw op te zetten, en msn opnieuw erop te zetten, maar het probleem blijft. Hoe kan ik dat probleem verhelpen?

Mvg,
Rodney

Ik heb hier ook problemen mee,ik heb altijd gewoon mijn webcam kunnen gebruiken,maar van de een op andere dag is het niet meer mogelijk :(

weet iemand waar dit aan ligt?

Als ik op audio/video instellen klik...krijg ik een popup die zegt...wizard audio/video instellen kan niet worden uitgevoerd.
.

Laatst bewerkt:
Ik kon ook m'n webcam gebruiken, en plots niets meer.
Ik gebruik nooit messenger(geen interesse), wat ik niet verstond was. Waneer ik outlook activeerde zag ik rechtsonder dat msn logo verschijnen! Wat voordien nooit het geval was. Ik heb messenger verwijderd en m'n webcam gaat terug! Maar heb hem nu met opzet gedeactiveerd. Kan men controle krijgen over iemand z'n webcam door de hand van ....misschien een hotmail adres en code woord te hebben gekraakt etc....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan