Webcam op je homepage?

Status
Niet open voor verdere reacties.

markversteeg1

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2003
Berichten
133
Ik gebruik nu het programma TeVeo Vidio Suite, om me webcam op het internet te zetten. En dat lukt ook --->>> http://192.168.1.33:81/ Maar hoe krijg het beeld van de webcam op me homepage. Ik heb de hele middag al van alles geprobeerd, maar het lukt gewoon niet. Kunnen jullie mij een tip geven???

Bedankt
 
Ik ken teveo niet.
Maar heb je wel aangegeven dat je wilt uploaden naar je site.
Jouw link naar je webpagina werkt trouwens niet.
 
192.x is een lokaal IP.

Dat kunnen wij hier niet zien natuurlijk.

teveo ken ik niet, maar kijk eens naar coffeecup webcam of webcamXP.

t.
 
Dat adres is van me webcam, en hij doet het wel. Maar ik zet me computer ook eens uit, dan gaat de webcam natuurlijk ook uit:D Die andere programma's heb ik al geprobeerd, maar dan blijf ik met de zelfde vraag zitten. Namelijk hoe krijg de webcam beelden op me homepage??? Welke html tekst/code moet ik daarvoor gebruiken.

in ieder geval bedankt voor de antwoorden :thumb:
 
Geplaatst door markversteeg1
Dat adres is van me webcam, en hij doet het wel.

Ja, in je eigen netwerk wel ja..
Maar nog een keer: 192.x is een INTERN IP adres.
Wij > buiten je netwerk kunnen dat niet zien..

En als je de programma's echt gepobeerd hebt, dan weet je dat er in de programma's een helpfile zit. In coffeecup zit zelfs een complete voorbeeld code / template.

Dus, ja, dit is een domme vraag. nofi verder hoor.
 
hmmmm, raar vind ik het. Het programma werkt volgens mij toch zo. 192.x is je ip adres, dan die :81/ is toch de port die je vrij geeft zo dat mensen naar binnen kunnen kom/het kunnen zien. Of begrijp ik dat helemaal verkeerd? :confused:

thanx mark
 
Dan zul jij in je router toch moeten aangeven dat je die 192.x wilt open zetten voor de hele wereld.
De 192.x is echt niet te zien door een ander hoor.
 
Het is héél eenvoudig.
Klik hier

Paar min en hij staat online, erg fijn programma, ik gebruik het zelf ook. Het is gratis en geen reclame!:thumb:

suc6
 
Het is héél eenvoudig.
Klik hier

Paar min en hij staat online, erg fijn programma, ik gebruik het zelf ook. Het is gratis en geen reclame!

Volgens mij doet die site het niet....

Is dat een typefout van jou ? of is de server offline ?
 
teacher zei:
En als je de programma's echt gepobeerd hebt, dan weet je dat er in de programma's een helpfile zit. In coffeecup zit zelfs een complete voorbeeld code / template.

Dus, ja, dit is een domme vraag. nofi verder hoor.


Welke programma van coffeecup moet ik dan hebben er zijn er zo veel.

bedankt
 
markversteeg1 zei:
hmmmm, raar vind ik het. Het programma werkt volgens mij toch zo. 192.x is je ip adres, dan die :81/ is toch de port die je vrij geeft zo dat mensen naar binnen kunnen kom/het kunnen zien. Of begrijp ik dat helemaal verkeerd? :confused:

thanx mark

Dat begrijp je verkeerd! Wij moeten van buiten af jou externe ip invoeren om op jou website te komen. Dus het adres wat jij gebruikt om in jou router te komen. Het interne ip wat je gaf doet het voor ons niet maar voor jou wel omdat het een intern ip is, en is eigenlijk hetzelfde als 'localhost'. En met je probleem kan ik je niet helpen :p
 
Mijn fout, deze vraag is van 2004 nog :eek:

Deze vraag is al opgelost, bij deze dus :D

Wat een noob vraag van mezelf, nu ik het zo weer lees :)
 
Laatst bewerkt:
markversteeg1 zei:
Mijn fout, deze vraag is van 2004 nog :eek:

Deze vraag is al opgelost, bij deze dus :D

Wat een noob vraag van mezelf, nu ik het zo weer lees :)

Haha, en anders ik wel, dat ik geeneens zie uit welk jaar die vraag kwam. Maarja, die laatste post hé ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan