Webcam PC-100 merk sightcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Voor mijn Webcam PC-100, merk Sightcam usb video, type TRC-AMP. , hier zoek ik een XP-driver voor, de oude driver is alleen geschikt voor windows ME en 2000.
Weet iemand op welke windows site ik dat kan vinden.
Ik heb de handleiding en de cd nagekeken kom niet verder als VP-Eye TRC - 100. De TRC 100 driver voor XP heb ik dus nog steeds niet. HELP!

Laatst bewerkt:
Ik zie dat niemand nog gereageerd heeft op mijn kreet om hulp. Is er niemand die mij hier verder mee kan helpen. Het zou er dus op neer komen dat ik een nieuwe sightcam moet aanschaffen die wel al xp gestuurd is. Ergens zal toch wel een driver te downloaden zijn? HELP HELP HELP>!!!!

Humpe
Heb je de drive voor w2k al geprobeerd.
hoor vaak dat deze drivers ook voor xp werken

Groeten Ed

Ik heb het geprobeerd , maar XP blijft aangeven als ik hem dan wil installeren er zich mogelijk fouten kunnen voordoen op het systeem nu of in de toekomst, waardoor het instabiel zou worden. Breek hem dus af. Heb net XP er goed op zitten En als hij dan geeft dat hij niet voldoet aan de XP logotest durf ik het zo niet aan. Iemand nog een andere suggestie?

Volgens mij is het merk geen Sightcam maar HAMA.
Overigens kom ik daar ook alleen een w2k driver voor tegen.
Die logotest foutmelding kan je in 99% van de gevallen gewoon negeren en dus gewoon doorgaan met de installatie, grote kans dat het wel werkt.

Ik heb wel een telefoonnummer van Hama voor je gevonden +49-9091-502-0
Op de site van www.hama.de is ook alleen de driver tot w2k te vinden.

http://www.hama.de/2/service/download/usb_index.htm
http://www.hama.de/web-bilder/download/treiber/usb/47397V1_1.exe (directe driver download)

Hoi,

Bedankt voor je zoeken. Ik heb ook wel Hama zien staan, maar op de CD en brochure die erbij is staat niets over Hama. Ben nog steeds aan het zoeken zou in ieder geval Hama eens kunnen bellen. Ga wel eens vragen bij welke winkel hij gekocht is. Heb hem cadeau gekregen van mijn dochter. Mocht ik er uit komen horen jullie het.

Op mijn scherm staat een icoon van TRC Amcap,

komt iemand dit bekend voor???

Laatst bewerkt:
Ik heb de webcam nog een dag openstaan en hoop dat iemand er nog op reargeert, alvas bedankt.
Ik ben toch niet de enige zijn die zo'n webcam heeft.

IK heb de webcam nog een dag openstaan en hoop dat er iemand nog op reargeert, alvast bedankt.
Ik ben toch niet de enigste die zo'n webcam heeft.

Ik weet iets meer, hij komt van VOBIS vandaan.

Laatst bewerkt:
Ik ben op de Vobis site Duitsland geweest om te kijken of ze daar wat meer hadden staan voor drivers voor deze sightcam, maar hadden hier ook niets van staan. Probleem is dus op zich nog steeds niet opgelost. Bedankt tot zover. Doe het probleem maar af, denkelijk weet niemand hier iets op.

Ik heb deze site weer geopend, misschien is er iemand die nog een idee heeft, alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan