Webcam probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ilonca87

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 sep 2008
Goedeavond..

Ik zit al een tijdje met een probleem. Als ik op het internet wil webcammen, dan doet hij het een minuut heeeel erg scherp. Daarna krijg ik zwart beeld en als het beeld terug komt dan heb ik heel onscherp beeld. Weten jullie waar dit aan kan liggen?

Mvg Ilonca

Laatst bewerkt door een moderator:
Graag niet schreeuwen, letters kleiener en niet dubbelzwart.
Dit doet zo zeer aan de ogen.

Op je vraag:...al nieuwe drivers geprobeerd?
of installeer de webcam opnieuw...

Graag niet schreeuwen, letters kleiener en niet dubbelzwart.
Dit doet zo zeer aan de ogen.

Op je vraag:...al nieuwe drivers geprobeerd?
of installeer de webcam opnieuw...

Sorry :)

Ik heb mijn webcam al opnieuw geinstalleerd, en blijf het probleem houden. Hij deed het prima, tot hij opeens zo raar deed. Kan het niet gewoon aan me webcam liggen dat hij stuk is ofzow? Want ik heb hem al heel lang

geluidsprobleem

ik heb al een tijdje een probleem met mijn webcam op msn. als ik met mijn vriendin via mijn laptop naar haar laptop msn via beeld en geluid is er geen probleem. het is al een wat oudere laptop (4 jaar). als ik vervolgens met iemand anders wil cammen via msn met beeld en geluid, hapert het beeld een beetje, maar het geluid hoor ik als een lange echo een aantal malen achter elkaar. het geluid wil wel doorkomen, maar het lijkt of er aan de andere kant hevig gestottert word. is dit een instelling of ligt het aan de laptop? please help....getting crazy.., thanks

tom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan