webcam standaard in de laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

pwpollewop

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2007
we hebben een webcam standaard in de laptop.
Als ik de webcam aanklik krijg ik mezelf dus in beeld en kan foto maken.
Maar als ik probeer via msn verbinding te maken lijkt ie geen webcam te kunnen vinden.
Heb stuurprogramma laten zoeken. zegt er is geen betere maar kan geen videoverbinding maken. Er staat melding dat het niet ondersteund wordt.

Iemand?

Vriendelijke groeten.

Welk besturingssysteem + stuurprogramma zitten op de laptop? En wat voor merk + soort is de laptop?

Ga eens naar de opties van je webcam in MSN. Selecteer daar het juiste opname apparraat.

daar ben ik dus geweest bij msn. Daar staat alles. Maar kan de functie video niet gebruiken. dat is grijs.

oke het is een acer 7520 G De webcam is een chrystal Eye webcam (staat dan bij 6.1.7600.16543)
Windows\system\32\drivers\usb video sys (bestandsversie) dan nog Win7-adr.100303-1505.

Toen ging in in configuratiescherm kijken bij aparaten/printers en daar stond de laptop met een driehoek erbij met een uitroepteken. Daar zegt ie dat base system niet is geinstalleerd als ik dan bijwerken doet zegt ie dat het niet kan. Ik heb een ander besturingsprogramma erop gezet eerst vista en nu windows 7. Voor de rest doet de laptop het prima alleen dat de webcam in msn niet geaccepteerd wordt. Klik ik op de webcam krijg ik wel mezelf in beeld. maar bij verbinding maken kan ie dat niet.
nou hoop dat je wat aan deze gegevens hebt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan