webcam/usb

Status
Niet open voor verdere reacties.

jose0701

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2004
Hallo!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!!! hehe... ik heb een tijdje terug een webcam gekocht. Maar als ik de opstartschijf start krijg ik een melding dat hij geen actieve USB poort kan vinden.... vreemd want er zit er wel degelijk 1 op.... wat kan ik doen???????? alvast bedankt! :8-0:

Kijk eens in apparaat beheer of de usb poort is geïnstalleerd. (en of er gele uitroep/vraag tekens staan?

Met welke versie van Windows werk je?

Mvg Patrick

Hallo Patrick,

Ik heb het volgende gevonden :

Poorten (com en lpt)
ECP printerpoort (lpt1)

Ik ben een onwijze digibeet, dit klinkt niet echt als usb....

Ik werk met windows ME.. verder geen uitroeptekentjes gezien.

In apparaatbeheer hoort een catagorie te staan die usb controllers heet, onderaan in het lijstje, staat deze er ook niet ?

Hallo Gforze (of wie dit ook maar leest),

Hier mijn ontzettend snelle reactie (not).... ik heb nog eens gekeken, maar ik zie niets in het lijstje staan waar ook maar USB bij staat... dus ook geen usb controllers (wat dat ook moge zijn). Enig idee hoe ik er voor kan zorgen dat ik deze er wel op kan zetten ???

Mijn dank is wederom groot!

Groetjes José :thumb:

ik kreeg een mail van jullie met de vraag of mijn probleem was opgelost. Helaas.... nog niet. Ik denk dat ik op de een of andere manier mijn USB poort moet activeren.... maar hoe???? dus ik hoop dat iemand mij in de juiste richting kan wijzen. Groetjes! :o

kijk eens in je bios of de usb-poorten wel geactiveerd zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan