Webcam valt uit bij MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michel23

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 okt 2006
Berichten
3
Hallo,
Wanneer ik mijn webcam aandoe bij Msn valt deze na circa 20 seconden uit, soms duurt het wat langer, soms wat korter. Wat ik niet begrijp is dat ik de webcam wel buiten msn kan gebruiken en ook wel kan gebruiken in msn waar je de instellingen kunt veranderen, dan valt hij namelijk niet uit maar zodra ik verbinding heb gelegd met een ander stopt hij er vaak al snel mee. Hoe kan ik dit oplossen?
 
wat valt uit MSN of je webcam?

licht hoogst waarschijnlijk aan je bandbreedt van 1 van de beide partijen.
 
de webcam valt uit...In principe zou mijn bandbreedte niet moeten uitmaken... heb een redelijk snelle verbinding. Daar komt bij dat het een jaar geleden niet het geval was maar volgens mij pas sinds ik msn 7.0 heb



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor zover ik weet wel, maar dan alleen bij msn...voor de rest kan ik volgens mij instellingen niet veranderen van de webcam. P.s. heb een sweex, weet niet of dit uitmaakt.
 
msschien conflict tussen driver en msn kijk eens of er nieuwe drivers uitzijn voor je webcam.

anders zou k t geloof ik ook niet weten.

heb je het met al je contact personen of met maar een paar anders licht het aan het internet van de ander.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan