Webcam werkt niet na installatie win 7 ultimate

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,
Ik heb een laptop HP pavilion dm 3 1010AX waarop een HP webcan 256 zit. Deze krijg ik maar niet aan de praat na het installeren van windows 7 ultimate (weet niet of het hierdoor komt). Laatste drivers gedownload van HP en heel even werkte het maar stopte er gelijk weer mee. Ik doe waarschijnlijk iets verkeerd maar weet niet wat. Iemand?
mvrgr. Kanyarat.

Ja maar hij zegt toch dat die het niet doen...

Dus ligt het niet aan de drivers, althans, wanneer TS de Win 8 drivers geinstalleerd heeft. Want die zijn goed.

Dat los je niet op door dan maar foute drivers te installeren

Dus ligt het niet aan de drivers, althans, wanneer TS de Win 8 drivers geinstalleerd heeft. Want die zijn goed.

Dat los je niet op door dan maar foute drivers te installeren

Ok. Waar licht het dan aan?

@ts,
Kijk eens naar apparaatbeheer.

Dezelfde drivers die mrmusic aangeeft had ik ook geinstalleerd. Voor de zekerheid nog maar eens gedaan met hetzelfde resultaat, niks dus:confused: Vreemd is (althans voor mij) dat na het installeren de webcam vanzelf aangaat. Als ik daar dan weer uitga en dubbelklik op het webcam icoontje kom ik terecht in windows foto viewer en daar kan ik die webcam niet starten. Ongetwijfeld doe ik dus iets verkeerd, maar ik kom er maar niet achter wat. In apparaatbeheer staat alles overigens ok.
ps. hetzelfde geld trouwens voor het geluid: alle drivers juist geinstalleerd, maar niks.

Laatst bewerkt:
Ligt het zeker niet aan. als ik dubbelklik op het webcam icoontje kom ik gewoon terecht in windows foto viewer inplaats van de webcam.

Het heeft even geduurd, maar het is opgelost. Ik zat de hele tijd met het icoontje van HP webcam 256 te klooien, maar ik had het in HP media suite moeten zoeken. Daar staat precies hetzelfde icoontje en dat had ik moeten hebben. Bedankt voor de moeite allemaal:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan