Webcam zwart in MSN 6.2

Status
Niet open voor verdere reacties.

theatman

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2004
Hoi allemaal!

Sinds kort als ik mijn webcam wil gebruiken in MSN, geeft hij een zwart beeld op het moment dat ik dat ga doen. De ander ziet ook alleen een zwart beeld. Bij de wizard Cam/Geluidsinstellingen doet tie het wel goed. Iemand bekend met dit probleem en een oplossing?
Alvast bedankt! :thumb:

Edward

Webcam is Philips PCVC680, nieuwste drivers geïnstalleerd btw :)

Ja, werkt perfect voor de rest. Het is enkel en alleen in MSN Messenger!

Laat ik dit nu ook hebben :(

Cam doet wel met andere toepassingen maar met msn blijft het zwart.

Gekke is dat het wel in de wizzard doet,en
in de instellingen een grijs vlak.

Erg frustie mag ik wel zegge.

Greetzz

Met welke versie van MSN gebeurd het en is het altijd al zo geweest of van het een op het andere moment?

Bij mij nu pas (eerste keer dat ik een cam op msn heb)

Versie 6.1

en issie wel msn compatible, de fabrikant weet dit wel! Sommige (oudere typen) werken niet met msn namelijk!

tja, daar vraag je me wat :confused:

Het gekke is dat hij het wel doet in de wizzard maar bij de "web camera settings" blijft het grijs.

Als deze niet msn compatible was komt dat normaal in de wizzard naar voren ( lijkt mij)

offie wel of niet msn compatible is zie je nergens staan (alleen bij de fabrikant op de site misschien) dit zul je hoogstwaarschijnlijk nergens tegen komen!

Heb ff gekeken op de site van de makers maar idd niks over msn:(

Nu wil ik wel een andere kopen maar is daarmee het probleem opgelost ?

waarschijnlijk wel, maar probeer technische dienst te bellen/mailen zij kunnen je heel vaak helpen! scheelt in eerste instantie weer wat centen!

Denk dat ik dat nog es maar ga doen,anders krijg ik nog es wat nieuws he:p

Bedankt !

ik heb ook deze webcam en bij mij deed die het ook altijd maar ik heb nu het zelfde probleem :( heb je er al een oplossing voor gevonden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan