webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.
goede morgen,
ander usb poort geprobeerd zelfde resultaat. andere usb app werken prima. code 28 stuurprogramma niet geladen geeft hij aan bij app. beheer

Geplaatst door erwin1964
goede morgen,
ander usb poort geprobeerd zelfde resultaat. andere usb app werken prima. code 28 stuurprogramma niet geladen geeft hij aan bij app. beheer

er staat in de online handleiding dat er op de cd rom ergens een programma is wat de compatibiliteit van je usb poorten kan checken
kijk eens of dat het probleem is
er staat ook dat je bij installeren beter eerst de pc uit kan doen dan de cam erin en dan weer aan zetten

Ik heb net mijn usb poort gecheckt met een nieuw sony app en deze deed het prima. kan ik jou programma nog een keer krijgen?
dan wil ik die installeren en daarna mijn cam aansluiten...draai jij op dat programma? of zou ik ook kunnen volstaan met alleen die drivers daarvoor? want in app beheer zegt hij kan geen juiste (XP) stuurprogramma vinden,,,,

ik vond bij creative america 2 programma updates....ook die van jou en ga deze beide downloaden en nogmaals proberen...je hoort wel of het gelukt is

bedankt zover mate

Heb een winkel gebeld en die zeggen dat een webcam van 6 jaar oud niet meer onder xp draait. Jammer maar helaas du zal een nieuwe moeten kopen

bedankt voor je hulp in ieder geval

ok

nou helaas maar dan weet je wat je te doen staat!

ach, die dingen kosten geen drol meer tegenwoordig

succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan