webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitch49

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2007
geachte dames heren. ik heb een brobleem als u me zou kunnen helpen hiermee. nou heb ik me een web cam gekocht voor op de laptop daar staat besturingssysteem windows xp op maar wel de duitse versie. nu wil ik me die webcam instaleren maar komt niet verder dan , dat hij de hardware moet zoeken, die vind hij namelijk niet. nu heb ik gebrobeert te instaleren op gewone pc met systeem ME ook duitse versie daar doet hij het wel, maar is natuurlijk niet de bedoeling van mij, wil hem graag op de laptop. waar zou dat volgens u aan kunnen liggen, heb me al drivers gedownload maar doet het niet. vind de hardware niet. is een manhattan mini webcam usb 300k pixels. dank u.

eerst de software installeren daarna pas de usb stekker in de laptop.
heb je het zo gedaan?

hallo ja dat heb ik zo gedaan. heb gedaan zoals beschreven eerst doet hij instaleren dan moet ik op finisch klikken en dan gaat hij de hardware zoeken maar dat doet het niet daar stopt het.

installeren.. computer opnieuw opstarten en dan pas inpluggen? heb dit probleem zelf ook een keer gehad....

hallo siemenjan, dank u voor u bericht zal het doen zoals beschreven door u. en geef u dan antwoord , dank u.

geen dank mitch.. maar je moet eerst wel het apparaat volledig verwijderen. dit kan d.m.v. rechtermuisknop deze computer dan apparaatbeheer dan webcam opzoeken.. stuurprogrammas verwijderen

hallo siemenjan. het brobleem is nu opgelost, ik bedank mij voor de moeite en het geduld, dank u.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan