webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitch49

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2007
hallo ik heb een brobleem met webcam hercules deluxe optical glas.als ik met een vriendin wil chatten video chat dus, dan zie ik haar wel en versta haar ook goed maar zei ziet mij niet, maar verstaat mij wel heel goed, ik zie mezelf ook niet zie alleen maar cam met rood kruis erdoor. terwijl als ik hem aanmaak gewoon dus om foto of iets te maken doet hij het goed. ik heb al alles verwijderd en ook msn verwijderd ook virusscanner verwijderd. en weer opnieuw geinstaleerd maar hetzelfde. hij doet het goed maar niet met video chatten, het is net of er geen sinaal naar buiten gaat, wie kan mij hiermee helpen, notabene hij heeft het altyd gedaan. heb windows vista premium. dank u

Alleen met video chatten in msn? Of ook gewoon als je de webcam aan hebt in msn? :thumb:

hallo gebruiker72, bedankt voor je reactie op mijn brobleem. als ik hem gewoon aanmaak zonder chatten doet hij het prima. wil ik chatten met cam doet hij het dus niet, terwijl ik heelgoed verstaanbaar ben, gek vind ik dat hij het altyd gedaan heeft en nu opeens niet meer terwijl ik niets veranderd heb, waarom ook hij deed het toch.

Ga eens in msn naar: Extra>>Audio en Video instellingen. Doorloop de stappen en stel alles juist in :thumb:

hallo raf soentjes, bedankt voor je reactie. die instellingen heb ik al gedaan en krijg ook beeld. maar zoals ik zei, bij een chat doet hij het niet. het is alsof ik geblokeerd ben , maar dat is niet zo, krijg alleen een cam te zien met een rood kruis. te gek maar weet het ook niet. heb vanalles gebrobeert, stuurprogramma bijgewerkt is ok bij aparaat beheer staat dit aparaat werkt correct. heb de nieuwste drivers .

hallo ik heb een brobleem met webcam hercules deluxe optical glas.als ik met een vriendin wil chatten video chat dus, dan zie ik haar wel en versta haar ook goed maar zei ziet mij niet, maar verstaat mij wel heel goed, ik zie mezelf ook niet zie alleen maar cam met rood kruis erdoor. terwijl als ik hem aanmaak gewoon dus om foto of iets te maken doet hij het goed. ik heb al alles verwijderd en ook msn verwijderd ook virusscanner verwijderd. en weer opnieuw geinstaleerd maar hetzelfde. hij doet het goed maar niet met video chatten, het is net of er geen sinaal naar buiten gaat, wie kan mij hiermee helpen, notabene hij heeft het altyd gedaan. heb windows vista premium. dank u

http://www.pchelper.nl/forum/index.php?showtopic=57209 kijk even op deze link. Misschien heb je hier iets aan?

hallo reinvb dank voor je reactie maar heb ik ook al gedaan helpt niet, dank je

inderdaad, ik denk dat een update naar de huidige versie je Probleem (brobleem is fout, ik vermoed dat je niet je hele leven in nederland woont) zal verhelpen.

hallo reinvb....emile.... raf soentjes....bedankt voor jullie reactie. nou raf ik heb een webcam van hercules deluxe optical glass. nou ik heb de laatste versie van messenger. die heb ik al verwijderd en weer geinstaleert. nu brobeer ik de messenger 2009 te instaleren, maar dat lukt niet, komen ze altyd met een code moet je daar natoe msn,nn en krijg je een code, en dan ben je.de pineut, dat ken ik wel. dus kom ik niet verder. hebben jullie mischiennnnnn dank je

hallo reinvb....emile.... raf soentjes....bedankt voor jullie reactie. nou raf ik heb een webcam van hercules deluxe optical glass. nou ik heb de laatste versie van messenger. die heb ik al verwijderd en weer geinstaleert. nu brobeer ik de messenger 2009 te instaleren, maar dat lukt niet, komen ze altyd met een code moet je daar natoe msn,nn en krijg je een code, en dan ben je.de pineut, dat ken ik wel. dus kom ik niet verder. hebben jullie mischiennnnnn dank je

Hoi,

Ik heb hier een link naar een gratis messenger. Ik heb net als jij een messenger.:) Ik heb zelfs de laatste versie messenger 2009 afgelopen vrijdag gedownload en geinstalleerd.:) Eerlijk gezegd heb ik er nog nooit iets voor betaald. En ook geen sms voor een code verstuurd:) Want na het openen van de link zie je freeware staan, en dus naar mijn weten een gratis messenger:) Ik hoop dat je geholpen bent:)

http://www.shareware-ne.com/lv/group/view/kl25310/Messenger.htm

Hoi,

Ik heb hier nog een link voor je waar je gratis die messneger kunt downloaden.

Groet,
Reindert

http://download.live.com/

goedendag reinvb, bedankt voor je reactie. die eerste link die je me gaf heb ik gedaan. klik hem aan krijg ik die site voor te downloaden ga naar rechts daar staat in het geel downloaden doe ik. uitvoeren of opslaan. ok ik klik uitvoeren nog maals uitvoeren, dan komt dat van a.s.k. verder dan komt het waar je berichtje naar moet sturen. dus heb ik dat niet gedaan. de tweede link die messenger heb ik er op staan. jammer maar bedankt.

hallo. ik heb nieuws in verband met mijn brobleem met de webcam. we hebben eens vanalles gebrobeert maar het hielp allemaal niets. toen hebben we een nieuw gebruikers profiel aangemaakt, messenger geinstaleert en ook de webcam, en zie het fuctioneert. dus in mijn oude gebruikers profiel zit iets fout maar wat dat weet ik dus nog niet. maar als ik nu naar het nieuwe ga dan kan ik dus video chatten. nu nog vinden wat er fout zit in mijn oude profiel. ik bedank me bij jullie.

Dat is mooi ;) Maar Messenger 2009 is gewoon gratis en makkelijk te downloaden.
Maak anders eens een screen van wat er mis gaat :thumb:

2009

hallo raf soentjes bedankt voor je reactie. ok ik ken wel screenshot maken maar hoe verzend ik dat naar jou, en kun je mij die site geven waar ik messenger 2009 kan halen.....dank je.....

Voor het geval dat. Heb ik hieronder even een korte uitleg gemaakt.

1) Ga naar: http://download.live.com/messenger?wa=wsignin1.0

2) Klik op download.

3) Klik op uitvoeren. Wacht totdat het venster is geladen en klik nogmaals op uitvoeren.

4) De installatie wordt gestart. Vink nu alles uit en laat alleen Messenger aangevinkt staan.

5) Installeer Messenger.

6) En klaar!

Ik heb deze korte handleiding even snel gemaakt.
Het kan dus zijn dat ik een aantal details ben vergeten te melden.
Dit hoor ik dan wel op het forum.

Verder een screen maak je zo:

1) Klik op de Prt.Scr (Print screen) toets op je toetsenbord.

2) Vervolgens open je Paint en druk je op CTRL+V op je toetsenbord(Combinatie + hoef je dus niet echt in te drukken).

3) Sla nu de afbeelding op als (gekozen naam).png :thumb:

4) Upload de afbeelding en post hem als bijlage bij je bericht!

Laatst bewerkt:
2009

hallo raf soentjes bedankt voor de uitleg ik zal het vandaag nog doen ik hoop dat het versturen mij lukt. in iedergeval dank je.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan