Webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een Samsung Jet S8000 en hierop heb ik ook de .Jar versie van SmartCam geinstalleerd, alleen nu het probleem: Ik kan wel connecten (ik probeer het via bluethooth), dan verschijnt er heel even een heel klein beeldje en dan komt er het volgende te staan:

javax.microedition.media.MediaExc
eption:
encoding=jpeg&width=160&height
=120 format is not supported
Msg:
encoding=jpeg&width=160&height
=120 format is not supported
SmartCam will now exit !

Dat is wat er exact staat. Weet iemand hoe dit op te lossen?

raar, bij mij werkte het super, en nu kan ik niet connecten via bluetooth, hij ziet mijn pc niet, connect jij wel met de pc en dan zoeken ? of niet met je pc verbinden en dan zoeken ?

Ik zet mn bluethooth eerst aan, vervolgens druk ik op connect (en omdat ik de instelling heb gedaan dat hij automatisch mijn PC zoekt) doet hij dat automatisch. Maar ik zie verder niks gebeuren op mijn PC, alleen op mijn telefoon.

EDIT: Ik zie toch wat gebeuren op mijn PC, er komt heel even te staan: Connected, en dan stopt ie weer.

Laatst bewerkt:
bij smartcam instellingen wijzigen? of iets anders ( ken dat programma niet )

ik heb een lg kp500 en ik heb nu smartcam op mijn mobiel gezet maar hij zegt dan meteen dat hij dit neit ondersteund dus wat is het probleem

het zou kunnen dat het aan de bleutooth ligt of zoiets dat hij de pc niet zoekt

kan iemand mij helpen?

Edit:-

http://mbting.co.cc/2009/05/smartcam-turn-you-camera-phone-into-a-webcam/

Download Windows client
Download Linux client
Download for S60v2
Download for S60v3
Download for Java phones<-------

bij deze download zat een .Jar bestand die ik kon installeeren op mijn telefoon, en kon gelijk verbinden met mijn computer met de Windows Client, werkt SUPER!!!!

hier een sticky van maken voor alle andere mensen die hun telefoon als webcam willen gebruiken ??

Mvg K.

ik wil die rode zin wel downloaden maar is dat een link? want ik kan hem niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan