Webcam

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rutg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rutg

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2013
Hallo mijn webcam doet zeer vreemd. Zo heb ik al vele malen geprobeerd een oplossing te vinden, maar dit is helaas nog nooit voor mij gelukt. Het gaat bij mij om een ingebouwde webcam van het merk Video Web Camera. Ik ben er net wel achter gekomen dat als ik mijn laptop bijna dicht doe (dan hoor ik een USB geluid) dat mijn webcam het dan wel doet, maar als ik mijn laptop dan weer open doe (dan hoor ik weer een USB geluid) dan doet de webcam het weer niet. Weet iemand een oplossing want ik word er echt gek van.

merk en type laptop ?

Hoi,

Klinkt als een kabelbreukje...als je m dan dicht doet dat er dan weer contact gemaakt word, en open dat het contact weer word verbroken.

Merk: Packard Bell
Type: EasyNote TJ65
USB Geluid: Tudu - Tada (geen flauw idee hoe ik dit in woorden moet vertalen)

Rickvi68: Daar had ik inderdaad ook beetje aan gedacht (dat ie wel contact heeft als de laptop bijna gesloten is en geen contact als de laptop open staat) maar is dit ook te verhelpen of is het gewoon iets met de software etc

Hoi,

Als het een kabelbreukje is kan je dat niet verhelpen met software...
En dat usb geluidje, die kent iedereen wel denk ik.
Misschien heb je nog garantie op de laptop, anders zou je eens kunnen informeren waar je het kan laten repareren.
Het is wel te verhelpen door dat kabeltje te repareren, of een heel nieuwe camera module....maar ik denk dat het aan arbeidsloon meer kost dan het hele cameraatje...

:D Laatste / of nieuwe webcam driver tj65 downloaden ( installeren ? ) ...helpt ook niet ??? :confused:
Ik weet niet welk type webcam ingebouwd is ( ? ) en welke windows met welke bit je hebt enz.... maar volgens mij denk, .... dat jij zelf beter .... bij keuzes uitkomen kan ....toch ??:D

Laatst bewerkt:
Zal het proberen, maar ik moet bekennen dat ik merk van de camera niet weet. Staat niet op de laptop zelf en als ik op het symbooltje of naar de werkbalk van de camera ga staat daar alleen maar Video Web Camera. En zo staat de camera ook verder op mijn computer. En helaas heb hem al een tijdje dus garantie is er niet meer.

Weet iemand zo 123 waar je kan vinden welke camera erin zit?

:( Helaas dat ik op deze vraag niet beter antwoord gecven kan, (I heb geen laptop ) dan dat ik denkt dat je via Apparaatbeheer achterkomen kan, welke je type eigen camera is....
of toch via Speccy dat kan ??? ( bij laptop bedoel ik :( ) ...een goede antwoord je kan alleen maar bij laptopgebruikers krijgen .....:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan