Webcamontvangst; beeldschermkwaliteit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Belangrijk bij de aanschaf van een webcam zijn o.a. de CCD-sensor (i.p.v. CMOS); resolutie minstens 640X480 en 30 tot 60 fps (frame per second). Verder zijn er nog specs te bedenken als b.v. lichtintensiteit aanpassen, geluidruisonderdrukking, nightshot, zoom e.d. Dat heb ik allemaal uitgezocht !
NU DE VRAAG. Zaken als fps, keuze sensor en resolutie zijn van belang voor de kwaliteit van de beelden. Maar als nu iemand met een matig scorende Webcam beelden naar jouw computer(Webcam) stuurt, dan betekent dat toch dat de kwaliteit van je eigen Webcam-beeldkwaliteit minder is dan dat e.e.a. volgens de specs zou moeten zijn ?

Tenslotte. Hebben mensen hier goede ervaring (wat betreft beeldkwaliteit en geluid) en zo ja, aan welke Webcam zou ik vandaag de dag moeten denken ? Ik lees dat die van Logitech en Microsoft de beste (meest betrouwbare) zijn.

Laatst bewerkt:
Dat is de grootste bulls*itdie ik ooit gehoord heb, als iemand jou slechte beelden stuur ligt dat toch aan zijn cam toch niet aan de jouwe.

Zou lekker zijn jij msnt met een cam van 2 tientjes en ik heb een logitec cam van 100 eurotjes, dan zou ik door jou slechte beelden gaan versturen.
Ik zou je ophangen ;).

nee hoor dit heeft er niets mee te maken. (sorrt zelf een goedkope cam :thumb:)

suc6 met het vinden van een goede :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan