Webcams doen het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kaspeeer

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2010
He iedereen,

Ik heb 2 webcams en beiden doen het niet. Ik had eerst (en heb nog steeds) een Creative webcam, maar die doet het niet. Vervolgens heb ik de Microsoft Lifecam gekocht, maar ook die doet het niet.

Bij beide webcams zie ik geen beeld. Zowel bij msn niet als in het programma van de webcam zelf. Bij msn zie ik alleen wit beeld en bij het programma van de webcam zelf zie ik alleen maar zwart.

Ik heb windows xp.
Ik heb de nieuwste versie van we webcam(s).
Ik heb de programma's van de webcam(s) zeker 2x opnieuw geinstalleerd, maar ook dat wilde niet baten.

Als er meer informatie nodig is of als er nog vragen zijn, dan kan ik dat zeker (proberen te) geven/beantwoorden!

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, dat zou super fijn zijn!

Gr

Kasper

Allereerst bedankt voor je reactie!

Ja, zover ik weet heb ik alle updates. Zowel van msn, als van de webcam als van windows.

Ik zal het morgen op een andere computer uitproberen. Goed idee!

Misschien nog handig om verder te weten: de microfoon van de webcam doet het wel gewoon.

De webcams doen het ook niet in een ander programma. Zelfs niet in het programma van de webcam zelf, dus het zal niet aan msn (alleen) liggen.

kijk eens aan dan ben je 1 stapje verder al :)

mijn cam werkt perfect alleen met de nieuwste msn in combi met windows 7 niet waarom is me niet echt duidelijk

Ik heb Windows Live Messenger. Ik heb geen idee welke versie. Verder heb ik windows XP en niet windows 7, dus het lijkt me sterk als wij hetzelfde probleem hebben. :confused:

klopt ... dat hebben we ook niet lol ...

he enigste zinnigste wat ik kan zeggen is pak de meest recentelijke cam ik vermoed de microsoft live cam ?

zet die eens op een andere pc installeer programmatje er bij EN drivers en check of je cam daar werkt

Ik heb het zojuist geprobeerd en de webcam doet het gewoon zoals hij het hoort te doen op een andere pc. Het moet dus aan mijn pc liggen. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn + hoe op te lossen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan