Webdav krijg ik niet aan de gang kan iemand aub info geven

Status
Niet open voor verdere reacties.

dreamer76

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2007
Ik ben aan het kijken of ik een webdav kan opzetten op mijn windows 7 pc zodat ik straks bij mijn bestanden en agenda kan met mijn telefoon.
Ik heb de onderstaande tut gevolgd maar het lukt mij niet om verbinding te krijgen.
heeft iemand nog een idee wat ik fout doe.

http://www.slickit.ca/2009/07/webdav-on-windows-7.html

ben momenteel lokaal aan het testen maar ik heb al wel vast poort 82 open gezet op mijn router.

ipv poort 80 heb ik poort 82 genomen ivm een ander progje wat poort 80 in gebruikt heeft.
en hoe kan ik via mijn browser webdav benaderen.
graag hulp van jullie
bvd

Laatst bewerkt:
a. Je agenda lijkt me niet bereikbaar op je telefoon via webdav, want webdav is een bestandsgerelateerde dienst.
b. De tutorial lijkt me juist. Kijk vooral naar de valkuilen die genoemd worden onder "Here are some things you may run into trouble with:"
c. Test eerst lokaal, via http://servernaam/virtuelemap
d. Je geeft zo weinig informatie over wat jij hebt ingericht dat het enige wat wij kunnen doen is het beoordelen van de tutorial

Tijs.

dnties bedankt voor je reactie.
omdat ik al zoveel heb geprobeert heb ik idd niet al te veel vermeld.
ik ben al wel verder volgens mij lag het mede aan het open zetten van poort 82 op de machine zelf.
Ik kan nu via de browser inloggen met gebruikers naam en ww ik moest ook bladeren door mappen aanzetten anders kreeg ik een foutmelding.
betekend dit nu dat webdav draait?
als dit nu werkt kan iemand dan ook vertellen wat ik moet instellen in es file explorer van android om een verbinding te maken.
gegevens in es file explorer kan ik invullen onder ftp server en dan webdav.
ik krijg de fout "kan server webdav ....... niet vinden.

Ben inmiddels een eind verder.
Webdav in es file explorer heb ik nog niet werken maar in webdav nav (app) wel ik moest daar als gebruikers naam lokaal/gebruikersnaam invullen.
Ik denk dat dat een instelling in iis is maar daar ben ik nog niet achter.
Ik hoop dat mensen hier iets aan hebben.
Bedankt voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan