Webdeveloper toolbar gebruiken bij scrollbar probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

damnsharp

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 jan 2012
Hoi allemaal,
Bijna weekend :thumb: maar ik heb een probleem met een door mij gemaakte responsive site (met css queries) :(. Als ik deze op smartphone bekijk (of venster verklein naar 320x240) dan komt er een scrollbar tevoorschijn.
Er is dus een element op de pagina dat te breed is. Met firebug kom ik er niet achter. Ik dacht met de webdeveloper toolbar eruit te komen (outline geprobeerd) maar lukt nog niet.
Nu ken ik niet alles van de webdeveloper toolbar, is er een tip te geven daarvoor? Dank!

Mogen we de URL weten?

Ik heb zo niet paraat welke functie bij de Toolbar van nut zou kunnen zijn,
maar met de website komen we misschien ook een heel eind.

Je kunt toch gewoon met je muis over de elementen heen gaan om te achterhalen in welk element de breedte vandaan komt?
Dan is het een kwestie van de DOM door met je inspector om te kijken tot welk element je kunt gaan voordat die breedte weer "normaal" is.

Gebruik je de ingebouwde inspector van Chrome?

Hoi @tecsman en @Tha Devil. Dank jullie wel voor meedenken. De site zit in maintenance mode met naam/wachtwoord dus voorbeeld linkje wat ik bijna altijd doe gaat nu niet. Maar... dat DOM inspector tab (ik gebruik firefox met firebug) had ik niet aan gedacht.
Heb alle elementen open geklikt en toen er doorheen gescrolled en vond de boosdoener, een sociale media plugin die vaste breedte had. :eek:
Dank jullie wel en fijn weekend alvast.
:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan