Webformulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mathijs1994

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2013
Dag,

Ik ben voor mijn werk opzoek naar een programma waarmee ik een mooie webinterface kan maken, waar onze klanten 'tickets' kunnen aanmaken.

Het idee is dat er een vraag is zoals 'Onder welke categorie valt uw melding' met dan meerdere opties. Wanneer er een optie geselecteerd wordt, de volgende vraag komt, etc. en daarna een tekstveld waarin degene die de melding maakt nog een notitie kan bijvoegen.

Wanneer deze ticket is aangemaakt, zou dit naar een email adres verstuurd moeten worden.

Ook een login iets voordat je op deze pagina kan komen is handig.

Is hier een programma of iets dergelijks voor?

Groet Mathijs

Hoe bedoel je bug tracker?

Ik ben op zoek naar iets waar klanten een probleem op wijziging kunnen melden bij ons.

mja, daar is een bug trakcer voor bedoeld. Over het algemeen worden ze gebruikt voor problemen in software, maar is geen reden dat je het niet ook voor iets anders zou kunnen gebruiken.

weet het denk ik

volgens mij weet ik het, google drive heeft verschillende apps en met 1 van die apps kan je formulieren maken, heb het zelf nog nooit gedaan, maar heb wel eens een formulier gezien die met google drive is gemaakt, er staat wel een soort reclame op maar misschien kan je het wegkopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan