webgallery op 1 pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

damasterman

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2005
Hallo

ik zoek een programma om een webgallery te generen. Alleen het moet zeg maar wel op 1 pagina blijven, dus zonder dat voor elke foto's nieuwe subpagina's aangemaakt worden. Dit omdat ik met een menu zit wat ik anders in elke subpagina in de html code moet plakken

die eerste zoek ik soieso niet, daarbij opent een nieuw venster. Die tweede begint erop te lijken maar wil wel iets van volgende en terug met een gallery index

-> Hier <- een nieuw voorbeeld met het menu naast de foto, en met vorige volgende.

Greetz : Jer:cool:en.

Heb er nog een start stop show aan toegevoegd, en wat die index betreft, daar bedoel je waarschijnlijk mee dat je thumbnails wilt zien ipv die links foto 1, foto 2....
Dat is ook aangepast.

JeroenE zei:
Heb er nog een start stop show aan toegevoegd, en wat die index betreft, daar bedoel je waarschijnlijk mee dat je thumbnails wilt zien ipv die links foto 1, foto 2....
Dat is ook aangepast.

die ziet er goed uit, waar ken je die downen?

Als je naar het voorbeeld kijkt, dan kan je gewoon "bestand opslaan als".
Doe dat gerust. ;)
Of door op de link hierboven rechts te klikken en te kiezen "doel opslaan als".

tnx, maar is er geen wizard voor ofzo, nu moet ik waarschijnlijk erg veel gaan invoeren voor verschillende galleries en ben erg lui daarvoor :p

Ik pas het nog aan met de nodige uitleg erbij, maar zal voor dit weekend zijn.
Ik moet er vroeg uit en ben lang weg morgen.
Misschien kan je me de gallery's laten weten (de namen), als ook de namen van thumbnails en grote foto's. Zorg er wel voor dat alle namen (van thumbs en grote foto's) per categorie hetzelfde zijn als volgt : foto0.jpg (beginnen bij 0) foto1.jpg .... en thumb0.jpg thumb1.jpg .....
Geef best ook elke map dezelfde naam als het eerste deel van de foto. Als foto "thuis0.jpg" heet, noem de map dan ook "thuis", ook je thumbs kan je dan als volgt noemen : "thuisthumb0.jpg". dat versnelt alleen maar de tijd waarin je het script zult hebben.

Werk is er wel aan hoor.

Laatst bewerkt:
Als je het voorbeeld opnieuw opslaat, dan staat er een heel eenvoudige uitleg bij op de plaats waar je veranderingen kunt aanbrengen.
Het zal denk ik eenvoudiger zijn als je de code gewoon per gallerij in de html plakt.
Sowieso zullen de bestanden en mappen de namen moeten krijgen zoals in mijn vorige uitleg, anders is dit niet meer te doen qua tijd en opzoeking.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan