Webhost aan eigen webserver koppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

thaman667

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2009
Hey,

Mijn vraag was hoe je een webdomein aan je eigen webserver kan koppelen aangezien ik heel makkelijk een webserver kan creëren op mijn iMac, maar ik wilde geen rare websites met rare getalletjes dus is mijn vraag hoe koppel je bijvoorbeeld http://www.hierwebsitenaam.net
aand je eigen webserver.

bedankt alvast.

Groeten

vaak als je een domein koopt, zitten er opties bij om hem aan je ip te linken. Niet altijd!

Okey heel erg bedankt kunt u me een website aanbieden die dat wel ondersteunt?

Groeten

Een kennis van mij en ik zitten bij web2host. Deze biedt dat VOLGENS MIJ wel aan.
Weet ik niet zeker, daarvoor zou je ze even moeten bellen.

www.argeweb.nl biedt dit aan. www.nedcomp.nl ook maar daar kun je de verwijzing niet zelf aanpassen. Een mailtje en meestal is het binnen een kwartier geregeld.

De meeste providers bieden dit wel aan maar met bovenstaande heb ik zelf goede ervaringen.

Bij Argeweb kun je op hun website inloggen en zelf de verwijzing naar je eigen server aanpassen, via hun website. Als je bijvoorbeeld een ander IP adres krijgt of een extra subdomein wilt toevoegen dan kun je dit simpel zelf aanpassen.

Nedcomp heeft die mogelijkheid niet, hun stuur je een mailtje met wat je aangepast wilt hebben en dan doen hun dat (erg snel) voor je. Zeker als je niet zo goed weet waar je mee bezig bent, is dat net zo makkelijk. Bij Argeweb zullen ze dit ongetwijfeld ook voor je doen als je het hun vraagt maar ik vind het wel handig dat je het zelf kunt aanpassen. Gisteravond nog een aanpassing moeten doen bij een klant die bij Nedcomp zit. Om 20:00 uur stuurde ik de mail en 10 minuten later kreeg ik een mail terug dat het was aangepast.
Dat vond ik wel erg netjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan