webhost + domein werkt deze combinatie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker78

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2010
hallo,
eerst even snel, mijn vraag hier is nog niet beantwoord (over html)

oke, ik zit er dus aan te denken om zelf een site te maken maar vroeg ik me af of dit kon.
mijn domein registreren (waar kan dat het goedkootst?) alleen domein!
en dan hier te hosten: http://www.000webhost.com/order.php
dus dan hoef ik alleen het domein toch te betalen? en stel je voor ik neem dat pakket van 5dollar, dan hoef ik dan alleen maar 5dollar te betalen en het domein?

Volgensmij gaat dat niet. Ik vrees dat je bij de zelfde host een domein en host moet kopen. (dacht ik tenminste)

Ik vind eerlijk gezegd 000webhost maar rotzooi maar toch een goeie vanwege dat die gratis is.
Ik gebruik het zelf voor dingen uit te proberen.

wat is dan een goeie site voor max 500bezoeker per maand en alleen HTML, CSS
domein + host

Een glaasje fris op een terrasje kost ongeveer € 2,10. Stel je consumeert 1 glaasje fris per maand op een terrasje. Per jaar is dat: € 25,20.

Een .nl-domeinnaam heb je al voor rond de € 8,- per jaar (ex BTW), een hostingpakket voor € 1,- per maand (ex BTW). Samen € 20,- (ex BTW). Met BTW en al ben je dus voor € 23,80 een jaar lang onder de pannen voor domeinnaam + hosting. Dit gaat dan om 250MB schijfruimte en 10GB dataverkeer per maand. Met alleen html, css en images (geen grote hoeveelheid aan loeier-bestanden als HD foto's, films e.d.) red je het daar zeker mee.

Conclusie: je hoeft er niet eens één glaasje fris (pilsje, enz.) per maand minder om te drinken om je een website te veroorloven.
Naam? Bv. met flexwebhosting<punt>nl heb ik goede ervaring. Daar zit ook nog een veelheid aan andere dingen gratis bij (php, database, Joomla, Wordpress, enz.enz.), zodat je altijd kunt uitbreiden. En alles reclamevrij.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Volgensmij gaat dat niet. Ik vrees dat je bij de zelfde host een domein en host moet kopen. (dacht ik tenminste)
Nee hoor, da's nergens voor nodig. Zolang het bedrijf waar je het domein hebt gekocht je maar een andere nameserver in laat vullen (via van je eigenlijk host) kun je best bj verschillende bedrijven terecht.

PC extreme adverteert met webhosting voor 0 euro p/m. Je moet er alleen een domein bij nemen voor iets minder dan een tientje.

PC extreme adverteert met webhosting voor 0 euro p/m. Je moet er alleen een domein bij nemen voor iets minder dan een tientje.
NB: Je kunt met dat pakket geen gebruik maken van PHP/MySql, geen probleem als je allem HTML/CSS/Javascript gaat gebruiken, maar als je meer wilt (een CMS installeren bijvoorbeeld) moet je toch echt een ander pakket hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan