Webhoster met goede prijs/kwaliteit verhouding?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmm. Ja ik weet wel wat er aan de hand is (geweest). De berichtgeving vind ik ook niet helemaal eerlijk, de verhuizing - in fasen - was bij ons tevoren wel bekend gemaakt. En op Twitter heb ik de vorderingen en de vele berichten kunnen volgen.
Daaruit bleek dat er ergens een serverdisk was overleden en dat ze de bestanden moesten overzetten van een (backup)disk. Daardoor moest ook een extra (?) integrity check worden gedraaid en die duurde nogal langer dan verwacht. Heel vervelend allemaal. Vooral als het jouw website treft!

Zelf ben ik (met 14 websites) nauwelijks uit de lucht geweest. Heb er iig geen noemenswaardige last van gehad.
Het bovenstaande is wat ik van de berichtgeving van Webreus begrepen heb dat er geberud is.
Bij een verhuizing naar andere servers is de kans nu eenmaal groot dat er iets (heel erg) mis kan gaan en Murphy leert dat dat dan ook gebeurt. Helaas.
Maar ik moet zeggen dat als je de moeite nam on de berichten te volgen je aardig op de hoogte werd gehouden van de vorderingen en prognoses. Uiteraard gaan ze geen enkele klant individueel (per email?) op de hoogte houden, nog nooit een provider meegemaakt die dat deed!
Ik herinner me nog de verhuizing van Tweakers.net wat ook "live" te volgen was, en de problemen die daarbij ontstonden...
Als je langere tijd uit de lucht bent is dat heel vervelend dat begrijp ik. Maar het bericht in Webwereld vind ik zwaar overdreven en ook niet geheel correct.

Nope ik niet. Ik zit bij Hosteasy.nl goede partij! Ze helpen je echt overall bij! Had laatst wat problemen met het installen van een script. En kon ze gewoon hiervoor bellen. Ook zijn ze na 18:00 nog steeds te bereiken wat ik persoonlijk erg belangrijk vindt! heb geen tijd om overdag te bellen of mailen als ik op mijn werk zit.

En de prijs is gewoon goed.

iemand ervaring met Versio?

http://www.versio.nl

ik zie bij knip , waarom die speciale code in je url, verdien je eraan? alles is compleet met gratis softwarepakketten en goede support 24/7

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan