Webhosting met bereikbare helpdesk gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

superdodgy

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2007
Aangezien ik al een tijdje problemen heb met m'n e-mail die niet doorkomt vanaf mijn webhost en ik geen contact krijg met ze, ben ik op zoek naar een nieuwe webhost.

Ik wil graag weten wat de ervaringen van andere mensen zijn met de helpdesks van webhosters (webhosts?).

En ook of mensen ervaring hebben met het verhuizen van domeinnamen/content van de ene host naar de andere. Duurt dit bijvoorbeeld lang of gaat er wel eens wat mis?

Alvast bedankt.

Hoi,

Ik zit bij Strato !
Hele goeie host met een gratis goede Helpdesk. Je kan je domeinnaam over laten nemen door hun als je wil.
Ik heb nooit problemen met ze en mijn site is nog nooit down geweest en mijn mail altijd bereikbaar :thumb:
Ben zeer tevreden over Strato.

Mocht je interesse hebben dan zou ik het op prijs stellen als ik je een aanmeld mail mag sturen. Dan krijg ik een klein beetje extra ruimte van ze.

Knip

Moderator-[Edit] Wijzigingen die door een Super-Moderator zijn aangebracht moet je niet terug zetten,. Niet verstandig. [/Edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
@gebruiker72,

Je bent al vaker aangesproken op het reclame maken van je hosting bedrijfje. Graag stoppen, link verwijderd.

Vergeten te melden: Domeinnamen kunnen gewoon zonder extra verhuiskosten dezelfde dag nog worden verhuist :thumb:.

Waar je wel op moet letten: Sommige providers vragen wel verhuiskosten. Gelieve dit te vragen aan je huidige hosting provider :thumb:

@gebruiker72,

Je bent al vaker aangesproken op het reclame maken van je hosting bedrijfje. Graag stoppen, link verwijderd.

Sorry, ik dacht als iemand er naar vraagt dat ik dan wel de link mocht geven.

Ik bied hierbij mijn oprechte excuses aan. :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan