webhosting

Status
Niet open voor verdere reacties.

dries369

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2009
hallo
kan iemand mij vertellen hoeveel mb ik nodig ben als ik met mijn eigen webpagina een eigen radiozender wil beginnen en waar ik dit het beste kan doen ook moet ik mijn domeinnaam nog registreren dus alles graag bij 1

Ik kan je helpen. Ik ga niet 10.000 regels typen met wat je moet doen.
shoutcast.com. Ik hoor van je met wat je NIET weet.

Hoeveel MB. De muziek staat op je computer. Alleen het script waar dus een link mee om te toveren is doet ertoe. Die is 500Kb. Dus dat valt wel mee dus.

Volgens mij moet je dan ook BUMA rechten gaan betalen. Als je een online radio station, legaal wil draaien.

weet jij ook hoeveel data verkeer ik nodig ben voor mijn website en de strean ??

je moet het zo zien.
Het gaat via je ip naar iemand anders zijn ip.
Door middel van decoders kan jij live broadcasten, laten streamen.
Dus dataverkeer is niet van toepassing voor op je website. Wel als je de muziek op je webhosting hebt staan dat misschien wel sneller gaat. Maar ik heb hier 16.000Kb/s, dat betekend dat ik met een bitrate van 320Kb/s streaming 51 users kan laten streamen zonder dat het problemen geeft, drops.
Maar als je je radiozender op een stuk minder bitrate zet (dat je dus zelf kan instellen in de plugin) kan je al gauw meer users laten streamen.

Hoop dat dit een beetje een simpel antwoord op je vraag is.

Laatst bewerkt:
@ saurusmail:
Stop eens met spammen van je gratis hosting en kicken van oude tot zeer oude topics !:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan