webis pocket informant 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frieke

Verenigingslid
Lid geworden
15 apr 2001
Ik heb een HTC touch diamond (P3700) met touch flow... bijgeleverd is de standaard agenda.. maar ik heb liever de Pocket Informant (webis). Hier werk ik al jaren mee op mijn oude 4700... deze is helaas overleden... nu op de diamond.. maar ik krijg hem niet ingesteld als eerste agenda.. er is geen mogelijkheid om de standaard windows agenda te degraderen..
Op diverse fora las ik dat dit bij HTC zit en dat er oplossingen voor zijn.. maar die kan ik juist niet vinden.. vandaar mijn vraag hier..
Heeft iemand van jullie ervaring met het instellen van Pocket Informant op de touch diamond als primaire agenda.. dus eentje die je ook via de touch flow kan oproepen..

bedankt alvast voor het mee denken.. oja gewoon via de omweg programma's, of widows vandaag, of via een toegewezen knop kom je er ook.. allleen ik wil zo graag in het touch flow scherm mijn primaire agenda kunnen instellen..

grts
frieke

misschien helpt verplaatsen van de post?

zelfde probleem

Hoi,

Ik heb vandaag 2 uur lopen zoeken nadat ik PI had geïnstalleerd. Hij blijft maar de agenda van wm 6.1 geven op mijn HTC diamond.

Dus als er iemand de oplossing weet, graaaaaaag

Luc

htc aen het woord

htc geeft zelf aan dat het niet te verhelpen is.. dus we leven er maar mee... we leven immers...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan