webkey vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

sebastiand

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2008
Berichten
17
hoi

is het mogelijk om via een computer die aangesloten is op een draadloos netwerk mn webkey te vinden zonder eerst een kabel te trekken naar de router?
 
Bedoel je je eigen key die je al eens hebt ingevoerd ? WEP of WPA?
 
Hier op helpmij mogen we je je niet helpen met het kraken van een netwerk (wat verboden is).
De key van WPA beveiliging is sowieso niet te verkrijgen.

mvg leo
 
Waarom is de key van WPA ( van jezelf ) niet te verkrijgen?
En als het je eigen key is is het helemaal geen probleem hoor daar heb ik wel een proggie voor. En dat mag ook hier.
Deze zoekt alleen je reeds eerder ingevoerde op en niet die van je buurman bijvoorbeeld....dus geen angst dat hij er een netwerk mee kraakt in ieder geval.:D
 
ik bedoel mn WEP key

de pc van mn broertje was zo´n beetje gecrashed dus heb ik er xp opnieuw overheen gegooid. nu is hij dus zn wireless internet kwijt aangezien hij niet meer in het netwerk zit.

nu probeer ik hem er weer in te krijgen maar daarvoor het ik de WEPkey van mn router nodig zodat hij erin kan, en ik heb geen zin om weer een kabel te moeten trekken van de router naar zn pc
 
Log met een pc die wel werkt in op je router, daar staat de wep key ook in :)
 
ik bedoel mn WEP key

de pc van mn broertje was zo´n beetje gecrashed dus heb ik er xp opnieuw overheen gegooid. nu is hij dus zn wireless internet kwijt aangezien hij niet meer in het netwerk zit.

nu probeer ik hem er weer in te krijgen maar daarvoor het ik de WEPkey van mn router nodig zodat hij erin kan, en ik heb geen zin om weer een kabel te moeten trekken van de router naar zn pc


Geformatteerd?
Dan staat de Key ook niet meer in je systeem en zal dat programma ook niet veel uithalen.
Voortaan misschien gelijk even alle info geven.......;)
 
Zonder router type word het lastig
Weet je het ip adres van de router al?
 
ik bedoel mn WEP key

de pc van mn broertje was zo´n beetje gecrashed dus heb ik er xp opnieuw overheen gegooid. nu is hij dus zn wireless internet kwijt aangezien hij niet meer in het netwerk zit.

nu probeer ik hem er weer in te krijgen maar daarvoor het ik de WEPkey van mn router nodig zodat hij erin kan, en ik heb geen zin om weer een kabel te moeten trekken van de router naar zn pc

Je weet toch wel de wepkey van je eigen router?
Toch vergeten, dan kun je de router resetten en opnieuw beginnen.
Stel dan (als alle hardware het ondersteund) gelijk WPA beveiliging in, dat is veel veiliger
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan