Webmail email tijdelijk zoek.

Status
Niet open voor verdere reacties.

simo

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2003
Berichten
136
Hallo,
Ik gebruik voor mijn emails een orange adres. Ik check altijd via webmail of er emails zijn. Een email die de 18e naar mij verstuurd is, zag ik pas de 20e op mijn scherm. Het heeft voor mij nogal gevolgen dat ik de email de 18e of de 19e niet heb gezien. Terwijl ik wel de emailbox heb gecheckt) Ik probeer nu uit te vissen wat er is gebeurd.
Kan de email ergens zijn blijven "hangen" bijvoorbeeld omdat de emailbox vol zat? Ik neem aan dat als de emailbox volzit, de email wordt teruggestuurd naar de afzender.

alvast bedakt voor de antwoorden
 
Het kan zijn dat emails, dit geld trouwens ook voor sms`jes niet gelijk aan komen.
deze berichten kunnen ergens heen "zwefen" voor dat ze bij de gebruiker aan komen.
Ik weet niet hoe het komt maar ik weet wel dat het kan.
maar meestal zijn de berichten binnen 24 uur op de plaats van bestemming
 
Hoi,

Als dit een éénmalige gebeurtenis is en het met andere mail goed gaat, zou ik me er niet ernstig in verdiepen ....

Je zou kunnen controleren of het alleen mail van die afzender betreft door nog een mailtje naar jou te laten sturen.
Gaat dat nu wel goed en ook met andere mail, dan is het w.s. gewoon een incident.
Het kan ook (tijdelijk) aan de mailprovider van de afzender hebben gelegen.
 
Bedankt voor de antwoorden.

"Je zou kunnen controleren of het alleen mail van die afzender betreft door nog een mailtje naar jou te laten sturen."

Dat zal niet gaan, want het gaat om een opdrachtgever die witheet is.:eek:
 
Hoi,

Dan is het te hopen dat je niet té afhankelijk van hem bent.
Als dit het enige incident is met het ontvangen van je mail, kan jij daar ook niks aan doen.
En e-mail blijft natuurlijk een medium waarbij dit soort zaken nu eenmaal voor kunnen komen ....

Bij dergelijke reacties 'rommelt' er vaak al wat meer ...... :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan