Webmail handtekening

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene79

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2015
Hallo Allemaal,

Ik heb een vraag m.b.t tot een email handtekening.

Op het werk heb ik een eigen email account dat via strato loopt, nu heb ik op de webmail van strato een email handtekening aangemaakt via de webmail werkt hij ook, maar ik heb het email adres ingesteld op Outlook 2016 via imap, tevens heb ik het de mail op mijn Iphone en Ipad maar ik zou graag willen bij een nieuw bericht dat ook de handtekening komt die ik heb ingesteld is dat mogelijk ?

groetjes Rene

Hallo manamana,

Bedankt voor de link, maar ik denk dat je. mijn vraag niet begrepen heb, ik zal het beter omschrijven. Ik heb mijn werk account in gesteld op de pc op het werk in outlook 2016 en op mijn iPad en iPhone ik van alle 3 ontvangen en mailen, maar dit is mijn vraag nu, ik heb via de eenmalig van een handtekening gemaakt met een logen en gegevens en nu is zo als ik pc, iPad en iPhone vanuit het werk een mail wil versturen of beantwoorden dat ik de handtekening wil zien die ik heb ingesteld, ik krijg alleen de handtekening als ik via eenmalig verzend.

Laatst bewerkt:
Bedank voor bijde links, maar deze had ik al uit gebreid gelezen vandaar mijn vraag, ik weet niet of mijn vraag duidelijk is, maar ik wil een standaard handtekening die overal erbij komt te staat als een nieuwe mail typ ongeacht vanaf welk apparaat, kort gezegd de handtekening die ik op eenmalig bij strato heb aangemaakt,nu heb ik op elke apparaat de zelfde handtekening gemaakt dat wil ik juist niet omdat er een logo en bedrijfs gegevens,

Even de vraag wat duidelijker gesteld: Wat je wilt is dat de mailserver (= de mailserver van Strato) automatisch HTML toevoegt aan elke mail die jij verstuurt via jouw account op die mailserver van Strato.
Die HTML kan dan de vorm hebben van een disclaimer ("Dit bericht is alleen bedoeld voor de geadresseerde [...]") danwel een "handtekening"/standaard ondertekening.

Betekent ook dat je vraag niet hier op het forum moet worden gesteld maar aan Strato. Bijna elke mailserver kan (automatisch) een disclaimer toevoegen (ook eentje die (eigenlijk) een standaard ondertekening is), dus ik ga ervan uit dat je bij Strato wel een oplossing gaat krijgen.

Tijs.

Of het html weet ik niet, maar wel de handtekening kan worden gebruiken ongeacht welk apparaat wat ik gebruik, nu heb op 3 apparaten handmatige de zelfde handtekening ingesteld. Maar ik zal de vraag bij strato neer leggen. Iedereen bedankt voor de antwoorden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan