Webnode ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

maikelh

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2009
Berichten
31
Hoi mensen,

Ik had de vraag of iemand ervaring heeft met webnode.com

is dit gratis of een betaaldt programma Er staat free maar ik hoor van sommige dat het betaald is wie kan me helpen.

mvg Maikel.
 
Een website zelf maken is gratis, maar laat maar zeggen de "PRO" mogenlijkheden zijn betaald.

Ik zou zeggen ontdek het verder zelf, je merkt het vanzelf wel...
 
Nou het is toch betalen of heb ik het verkeerdt. Ik kreeg een mail.
 
Het lijkt me niet dat het betalen is, want ik zie zelfs meerdere keren het woord "Free" voorbij komen. Dat lijkt me zelfs al duidelijk genoeg


En zoalang je geen betaal middelen gebruikt kan je uiteraad ook nergens voor betalen

Het kan wel zo zijn dat je bijvoorbeeld wel moet betalen voor een domein naam met .com erachter of .nl. Dit is natuurlijk logies daar kies je ook voor dat heet het ook "PRO" (betaalde versie). Maar zolang je dat niet doet blijf je gewoon aan hun domein hangen.
 
Laatst bewerkt:
Nee ,
Ik heb zelf ook met Webnode gewerkt , en het is heelemaal gratis.
Maar als je de reclame weg wil of meer opties moet je helaas wel Betalen.
 
Een beetje laat misschien, maar toch

Er zit helemaal geen reclame op webnode. Alleen maar een knop onderaan op je website waarop staat "Webnode". Dat is alles. Voor de rest is het inderdaad gratis, maar een eigen domeinnaam kost minstens 20 euro per jaar en pro-versies kosten ook minstens 2 euro per jaar
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hiermee sluiten we de topic af. Het is niet toegestaan oude topics omhoog te halen. Deze is van 2011, dus al heel lang niet actueel meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan