Webpagina bekijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ro'ke

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2003
Van mn provider die Frontpage ondersteunt heb ik alle info ( gebruikersnaam, paswoord, enz ... ) gekregen om een website on-line te zetten van 30 Mb. Ik maakte een kleine welkomst (probeer) pagina , laadde die op , waarbij nu al drie keer alles normaal verloopt, doch ik krijg bij het willen bekijken van mn eigen web volgende foutmelding:
( "Forbidden. You don't have permission to access /bessen/ on this server. Apache/1.3.26 Server at home2.scarlet.be Port 80 ).

Bij "Extra" staat "beveiligingen" in het grijs . Raar ...
Wie helpt een handje ?

Thx

lijkt me een probleem dat er nog niks op die pagina staat dat het uploaden naar je homepageruimte dus niet gelukt is.

Thx voor de mogelijkheid ... maar ik krijg wel het bericht dat de website is gepubliceerd ... Raar .

Verplaatst van Outlook:confused: naar een logische plaats.

Maak die map eens handmatig aan op de server via een FTP-programma.

hoi, mijn site staat ook op scarlet toen nog planet internet het adres is dus http://home2.pi.be/khk464/, dus vind ik het raar dat de foutmelding home2.scarlet.be Port 80 krijgt. Je naam zou in de plaats van port 80 moeten staan. Als je nu nog eens probeert de site te publiceren en dan aangeeft dat je volledige site moet overschreven worden, dus niet allen de veranderde paginas misschien helpt dat, heb ik nl. ook al eens gehad.

Groetjes

Euh Peter, ik krijg daar ook de melding dat acces dinied is, en kan niet verder. Een foutje van scarlet?? ( Is niet het eerste hoor)

Groetjes

Ha nu ineens wel.

Laatst bewerkt:
Dag Tiborv,

Begrijp je tussenkomst : "Verplaatst van Outlook naar een logische plaats. " niet

Evt voor een FTP-server kiezen kan ik de komende dagen idd. eens proberen. Toch vervelend dat het op Scarlet ( planetinternet) nog altijd niet lukt .....

Groetje en hartelijk thx.

Ro

Aan khk464; (2 berichten)

Heb idd. mijn site "overschreven", want ik kreeg de vraag daarvoor of het bestand dd. ... mocht overschreven worden ... dus ...

Btw ... ben ondertussen eens gaan piepeloeren op jullie site . Toffffff.

Idd Scarlet kan soms vervelend doen ivm "vaudtjes" ...

Toch blijf ik denken dat de fout bij mij ligt ....

Aan Peter,

Yep Peter, ben reeds paar weken geleden op die site gaan kijken en alles uitgevoerd.

Btw ... Ben eens hier bij "Webinstellingen" gaan zien en bij "SERVERVERSIE" staat vermeld : " Er is op dit moment geen server in gebruik" .....

zucht

Ro

Geplaatst door Ro'ke
Begrijp je tussenkomst : "Verplaatst van Outlook naar een logische plaats. " niet

Je plaatst deze vraag oorspronkelijk in de sectie outlook wat een e-mail/agenda programma is. Daar gaat de vraag totaal niet over, dus verplaatst.

Ja juist Tiborv, ...... ... bedoelde uiteraard "Frontpage" .... Sorry

Ro

Kan je via FTP de server benaderen? chmod dan de map waar je geen toegang tot hebt naar 755 (rwx-r-x-r-x).

Hoi Ro'ke, ik vind het een beetje raar dat je de vraag krijgt of je je site wil overschrijven, want dat is iets dat je in de opties zelf moet aanduiden. Als ik mijn site wil publiceren dan doe ik het volgende:
bestand>publiceren>vervolgens vraagt mijn firewall of frontpage verbinding mag maken>ja dus>dan het verster met gebruikersnaam en paswoord>oke>en in het volgende venster zie je je paginas die reeds gepubliceerd zijn>onderaan heb je opties>nieuw venster en daar kan je kiezen of je enkel de gewijzigde paginas dan wel alle paginas wilt overschrijven. Let we op dat als je een gastenboek hebt deze ook overschreven wordt en dus achteraf leeg is.

Groetjes

P.S. Fijn dat je onze site leuk vond. Dat doet altijd plezier.

Geplaatst door khk464
Hoi Ro'ke, ik vind het een beetje raar dat je de vraag krijgt of je je site wil overschrijven,

Reeds op 1 oktober "plaatste" ik zgn mn site. Toen hij niet on-line kwam ( forbidden .... enz ... ) heb ik hem dus overschreven, maar ik heb geen vensters gezien waarvan jij spreekt. Eergisteren ( site was nog steeds niet on-line en scarlet blijft maar wachten met hulp ) veranderde ik een kleinigheid en publiceerde opnieuw ( precies op de manier zoals jij aangeeft ... ook met toestemming voor firewall en zo ) , en dan kreeg ik tijdens het opladen een bericht in de zin van "mag de publicatie dd. ..... overschreven worden?" . ----> ja, op alles ----> OK , en dan "bekijken" , maar niets , tenzij het zgn. "foutbericht".

Ben al aan t overwegen om frontpage 2000 te verwijderen en opnieuw te installeren.

Ik moet waarschijnlijk momenteel een heel stomme fout ergens maken ....... maar welke hé ? .....

Thx en groetje

Ro

Geplaatst door Saviola
Kan je via FTP de server benaderen?

Neen Saviola, nog niet geprobeerd. Indien 't niet lukt langs scarlet ( k blijf intussen nog ff naar mijn "stomme" fout zoeken ) , zal ik jouw mogelijkheid proberen.

Thx

Ro

Ro'ke, ik kreeg vanmorgen een mail van scarlet dat ze aan de servers werken,:

quote: 29 oktober zal Scarlet zijn ADSL-verkeer verplaatsen van het Belgacom-netwerk, naar zijn eigen netwerk. Op deze manier kunnen we u een nog betere en betrouwbaardere service aanbieden.

Misschien ligt het vandaag daaraan?

Groetjes

Thx voor je berichtje khk !

Ik wacht dus intussen rustig af tot wanneer het ok is bij Scarlet. Mocht jij ( of iemand anders ) toch nog een idee hebben van de fout die ik eventueel zou kunnen maken .... reacties met graagte ingewacht hoor !!!

Eerlijk gezegd, reeds meer dan een maand geregeld probs om e-mail op te halen of zelfs op het net te geraken. Tel. helpt ook niets, want na 45 minuten wachten en luisteren naar een "muziektoontje", is het geduld stilaan op.

Groetje

Ro

Ben net even naar sarlet gesurft, het koste me wat zoekwerk want alles is nu i.p.v. planet internet, scarlet geworden. Deze pagina's heb je ook al bezocht neem ik aan? :
http://www.scarlet.be/nl/support/websites/a108399

Verder had ik hetzelfde probleem om de helpdesk te contacteren en toen ben ik begonnen om elke avond en soms meerdere keren per avond, e-mais te sturen met alle klachten en kijk na een week kreeg ik telefoon van scarlet zelf en kon ik het uitleggen. Misschien een sugestie?

Groetjes

Heb alle help-sites van Scarlet bezocht en nu nog eens mijn websuite "overschreven" en na het bekende foutbericht nog maar eens een e-mail naar Scarlet gestuurd.

Onderstaande mail kreeg ik trouwens reeds op 17/10, nadat ikzelf 2 e-mails (1/10 en 14/10) verstuurde :

quote : Wij hebben uw bericht goed ontvangen en uw dossier overgemaakt aan de bevoegde diensten.

Zij zullen u zo spoedig mogelijk helpen.

Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet ons te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

De Scarlet Helpdesk

Raadpleeg http://support.scarlet.be, uw eerste hulp bij al onze producten en diensten!
unquote

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan