Webpagina beveiligen

Status
Niet open voor verdere reacties.

purplegixxer

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2002
Goedenmiddag,

Ik zoek een simpel freeware proggie waar ik een webpagina die op een pc'tje thuis draait mee kan worden afgeschermd. Dus met een username en ww of een van beide. Ik heb redelijk gegoogled maar kwam niks tegen wat werkte. Wie is er zo vriendelijk?

Alvast dank,

PG

Als je Apache gebruikt kun het hem zo instellen dat alleen bepaalde IP adressen de site mogen bekijken.

Ik heb nu ff als test een pagina met FP in gebruik. En eigenlijk zoek ik een programma'tje wat ik overal mee kan gebruiken, en wat dus werkt op een pc'tje wat thuis draait en niet bij een provider.

Thanks anyway.

Je hebt dus een pagina op je eigen computer staan?
Dus als je die wilt bekijken dan ga je naar c:\demapnaardesite\index.html ?
Je hebt dus GEEN eigen webserver draaien op je eigen computer?

Ehum, jah een losse pagina afschermen.
Dat zou ik zo niet direct weten, misschien een javascript of iets dergelijks? Met wachtwoord invoeren ofzo.

Oké' ik ben niet duidelijk geweest met de info:o

Er draait op een pc'tje thuis een webservertje en deze verwijst naar een simpel paginaatje gemaakt met FP.
En deze is vanaf buiten benaderbaar, ik wil daar echter een wachtwoord op kunnen zetten, en daar zoek ik dus een eenvoudig freeware programmaatje voor.

PG

Super eenvoudig: Simple server.WWW is niet meer dan een verwijzing naar de map waar de pagina instaat. Maar dit doet er verder ook niet toe, want dit is alleen ff om te testen.

PG

Sorry, :o
Ik denk dat ik je daar dan ook zo niet mee kan helpen.
Maar als ik nog iets vind hoor je het wel.

Geplaatst door bartbh
Welke webserver is dat?

Het bovenstaande was een vraag. Als je daar antwoord op geeft dan zou de vraagsteller jou wel eens een oplossing kunnen geven.

Geplaatst door purplegixxer
Super eenvoudig: Simple server.WWW is niet meer dan een verwijzing naar de map waar de pagina instaat. Maar dit doet er verder ook niet toe, want dit is alleen ff om te testen.

PG

In ieder geval bedankt voor de moeite:thumb:

PG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan