jeroendenoot
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 14 mrt 2005
Wilde je tekst en het plaatje ERNAAST? of eronder?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door sabinef74
Ik snap niets van die Frontpage express. Ik wil gewoon achtergrond, plaatjes en tekstjes ernaast. Ik denkerg in knippen en plakken zoals in Word.
Ik zie zo gauw niet hoe dat moet met Frontpage Express. en ik heb best wel wat pckennis (behalve op dit vlak).
Ik heb eens gezien dat iemand met een ouwe Publisher werkte. Is dat de voorloper van Frontpage of is het echt iets anders?
Geplaatst door rwissink
Sabine,
heel makkelijk je fotopagina's maken met Web Album Generator.
Foto's allemaal in het zelfde formaat maken, de generator erop loslaten, en je krijgt een compleet in html-formaat foto-album. Kleuren kun je kiezen, alleen zelf foto's toevoegen. Tekst per foto kun je ook toevoegen. Ideaal! Kijk maar eens hier. Je kunt op de kleine foto's klikken, waarna je ze in een groter formaat kunt bekijken.
Ik heb die een aantal keren gebruikt, erg simpel en snel, en werkt goed.
Succes.
Rudi.
Geplaatst door buffy
Dat kan trouwens ook heel gemakkelijk met IrfanView:
Sabine,Geplaatst door sabinef74
[Maar ik wil ook een klassenkrant maken. Met meer tekst en minder foto's leuk op een pagina gezet. [/B]
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.