webpagina niet 'persoonlijk'meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik bezoek in verband met de verkoop van ons huis funda.nl. Tot voor kort kon ik woningen die me wat leken bewaren en kreeg ik op basis van mijn zoekopdracht dagelijks het nieuwe aanbod te zien. Dat is ineens helemaal weg. Ik kan de pagina nog gewoon oproepen, maar hij is niet meer 'persoonlijk'.
Mijn vrouw heeft haar eigen bureaublad op dezelfde PC, maar heeft geen problemen met deze pagina....

Ok, ik heb de vraag even in die sectie gezet.

Heb je al geprobeerd opnieuw in te loggen door rechtsboven op de pagina op "Aanmelden" te clicken?

Geplaatst door nteusink
Ok, ik heb de vraag even in die sectie gezet.

Heb je al geprobeerd opnieuw in te loggen door rechtsboven op de pagina op "Aanmelden" te clicken?

Dat is nu precies het probleem: De knop aanmelden zie ik helemaal niet meer. En zo zie ik op de helpmij pagina ook niet meer dat mooie plaatje met Gompie1304 dat mijn zoon voor me heeft gemaakt.....

nee, dat lukt helemaal niet. als ik onder mijn bestaande gegevens via jouw link probeer in te loggen, krijg ik de melding dat mijn emailadres of wachtwoord onjuist is. als ik dan vervolgens probeer mijn (overigens wel juiste-) wachtwoord probeer te achterhalen via "wachtwoord vergeten?" , krijg ik de melding dat mijn emailadres onbekend is.
als ik me dan tenslotte helemaal opnieuw probeer aan te melden onder mijn huidige emailadres krijg ik de melding dat er een fout is opgetreden....

Geplaatst door nteusink
Als je zeker weet dat de gegevens correct zijn denk ik dat het probleem bij funda ligt. Misschien kan je eens contact opnemen met de helpdesk daar:

http://www.funda.nl/over_funda/default.asp?vlgnr=120

Dat zal ik zeker doen. Maar denk je niet dat het feit dat ik ook het plaatje in mijn handtekening niet zie (en jij blijkbaar ook niet) met hetzelfde probleem te maken heeft?

aha, je moet het allemaal maar weten. Goed hoor. Bedankt, ik heb inmiddels funda een mailtje gestuurd en laat natuurlijk nog even van me horen :)

inderdaad, funda laat weten dat de fout bij hun ligt. 2 weken geleden zouden ze de zaak zsm oplossen. daar zijn ze nog steeds mee bezig....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan