webpagina verzenden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem008

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
Berichten
792
Goede dag

Ik ben op het moment een site voor iemand aan het maken.
Nu wil ik elke keer als ik wat verder ben het met persoon daar nemen,en dan weer naar zijn wensen aanpassen.
nu zat ik eraan te denken om de site op een usb stick te zetten en die aan em te geven
dat hij kan kijken,
Nu is mijn vraag kan ik een site ook via e-mail verzender ,dus de pagina''s en ook een
ccs bestand.
 
Natuurlijk.
Zet alle files in een zip,
en verstuur de zip als bijlage.

Of:
zet alles online.
In een testmap en geef de goede man de url.

:cool:
 
ok
maar moet even simpel ,ik neem aan als ik het met een zip map doen hij hem uit moet pakken,
maar het is nammelijk geen computer held.
En dan online willen we pas doen als de site helemaal klaar is om de simpele reden dat
ik ook nog in een leer proces zit met het maken van website''s
 
Dan leer je die persoon hoe het werkt om een zip uit te pakken.
Gebeurt in feite toch automatisch als je de zip aanklikt,

En dan online willen we pas doen als de site helemaal klaar is om de simpele reden dat
ik ook nog in een leer proces zit met het maken van website''s

Dan zou ik het juist uploaden.
Kun je je eigen kennis gelijk testen,
en kijken of alles wel lukt en naar wens is.
En:
zet je bouwwerk ter discussie onder de rubriek SiteCheck,
mits het geen gevoelige info is natuurlijk,
dan krijg je tips en aanwijzingen om eventuele verbeteringen aan te brengen.

:cool:
 
nog een ding
als ik nu een domeinnaam aan vraagt voor die site en ik ga van alles maken en veranderen
dus het is in het begin nog wat rommeling.

maar die site wordt als het goed is op een geven moment wel gevonden door de zoekmachine''s en dat is dan weer voor dit man weer een beetje slordig

het is voor een honden trainschool.
 
maar die site wordt als het goed is op een geven moment wel gevonden door de zoekmachine''s

met bepaalde html code kan je ervoor zorgen dat zoekmaschine's niet zoeken op je site. Wat je ook kan doen is de test-site in de map 'test' zetten, en op de root een index.hml met 'we zijn nog e en bezig met deze site' zodat alleen jij weet dat de site in map '/test' staat.

:thumb:
 
ja ik denk dat dat laatste het makelijkste is

hebben ze toch alvast een beetje reclame
 
nog even dit
denk ik nu gek als ik in mij eigen site op een bepaalde plek bijv een woord een link maak naar die site ,of krijg ik dan al die gegevens bij mijn links te staan bij google
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan