webroot spysweeper full en hitmanpro

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkbuitelaar

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2005
Berichten
8
Beste mensen,

Ik had laatst een virus die mijn internettoegang zodanig geblokkeerd had, dat ik mij genoodzaakt zag om mijn pc te formatteren. Nu sla ik sommige programma's op op mijn D schijf, zodat deze niet meegeformatteerd worden. Zo ook mijn Webroot Spy Sweeper full version.

Bij Hitmanpro had ik dit echter niet gedaan (dit is immers zo weer opnieuw te downloaden).

Het vervelende is echter dat bij het herinstalleren van hitmanpro deze mijn Spy Sweeper full version niet pakt. maar een 14 dagen trial versie installeert. Komt dit omdat ik Spy Sweeper op de D schijf heb staan en Hitmanpro op de C schijf heb? of hoe komt dit? En beter nog hoe kan ik dit eventueel oplossen?

Ik gebruik natuurlijk liever mijn full version dan een 14 dagen trial.

Ik hoop dat hier een simpele oplossing voor is en dat een van jullie deze oplossing kent.

Mvg,

Henk Buitelaar
 
Geplaatst door henkbuitelaar
Nu sla ik sommige programma's op op mijn D schijf, zodat deze niet meegeformatteerd worden. Zo ook mijn Webroot Spy Sweeper full version.
De reden dat dit is mislukt is waarschijnlijk de volgende: Een programma heeft op meerdere plaatsen op de computer mappen (niet alleen in program files). Verder staat het register vol met sleutels die te maken hebben met onder andere Spyspweeper. Deze sleutels verhuizen niet mee als je een map verplaatst.

Je zal Spysweeper dus opnieuw moeten installeren of de key invoeren bij de trail-versie.
 
Ofterwijl toen ik mijn C schijf geformatteerd heb, zijn waarschijnlijk bestanden van spysweeper verdwenen. Waardoor Spy Sweeper niet meer draait, waardoor Hitmanpro Spy Sweeper niet op mijn computer herkent.

Dan helpt mijn goede idee om zulke programma's op de D schijf te zetten dus ook niet echt :(

Gewoon even opnieuw installeren moet het oplossen dus. Dan probeer ik dat gewoon even.

Hardstikke bedankt (ook voor de snelle reactie)!

Henk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan