Webruimte vrijmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

phantomtwister

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Ik heb hier een map vol met bestanden op mijn webruimte staan die ik zou wil verwijderen. (Bestanden zijn webshopbestanden.)

Telkens als ik met WS_FTP Pro ga kijken, kan ik niet in de map. En na een tijdje zegt hij : 451 Transfer aborted. Broken pipe.

Nu moet ik een andere site uploaden, maar heb niet genoeg webruimte meer. Dus moet de oude eraf.

bestaan er andere tools, of heb ik verkeerde instellingen?

bedankt!

Mischien een Firewall die de boel tegenhoud?
Ik gooi m'n Firewall altijd even uit, als ik wil gaan uploaden of verwijderen van m'n webruimte met WS_FTP95 LE.

denkt het niet, want losse bestanden kan ik gewoon verwijderen. Ik kan gewoon niet in de map omdat hij te groot is denk ik. (ongeveer 100mb).

400 Codes The command was not accepted and the requested action did not take place.
Tthe error condition is temporary, however, and the action may be requested again.

Het zou dus tijdelijk zijn. Een andere ftp client uitproberen zoals FileZilla kan natuurlijk geen kwaad.

firewall?

passive mode?

server echt nokkie vol (geen ruimte meer voor temp files?)

t.

Met filezilla krijg ik dit :

Error: Timeout detected!
Error: Could not retrieve directory listing

Ik heb de timeout tijd wat verhoogt, maar steeds dezelfde melding.

Een firewill is er niet, enkel een router ervoor. Maar kleine files in de hoofdmap kan ik steeds zonder problemen wissen. Enkel in de submap "shop" kan ik niet.

Webruimte is er nu ook genoeg, 110mb beschikbaar, 86 gebruikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan