webserver achter router

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door star3200
sorry gaat niet :

Mededeling
U bent geen verenigingslid. De optie om Priveberichten te sturen is uitgeschakeld.
Wat jammer.
Geplaatst door star3200

heb je soms een ander e-mailadres waar je wel gemakkelijk op geraakt?
Dat doe ik het liefst in het uiterste geval, als je dat niet erg vindt.
Geplaatst door star3200

- edit -
of anders dan hulp op afstand
Ook hier geef ik in feite mijn (Hotmail)e-mail adres bloot.

Ik zal even verder kijken bij mijn provider.

Dennis.
 
probleempje :confused:

ik heb naar mijn provider gemaild of het mogelijk was een vast ip toegewezen te krijgen en deze heeft dit teruggestuurd :

Deze dienst is enkel mogelijk bij onze Adsl extreme abonnement. Ook het gebruik van servers op uw verbinding is ook enkel toegelaten bij zulke abonnementen.
 
star3200,

Inderdaad erg jammer, maar je krijgt tenminste waar(het kunnen pronken met je eigen server naar de buitenwereld toe) voor je geld. Er zijn natuurlijk ook voordelen bij het gebruik v.e. dynamisch ip, alleen is het in jouw geval dat je juist een statisch ip moet hebben. Het spijt mij dat ik je niet verder heb kunnen helpen met je probleem.

Dennis.
 
maar voor ik de router had kon ik wil bv. mijn pc gebruiken als server voor spellen en met behulp van titanftp kon ik ook mijn pc als ftp-server gebruiken...dan moet er toch ook een manier zijn om de apache te laten werken? op t moment door de router kan ik dus ook de gameservers en dergelijke niet meer draaie
 
Zal ik dan toch maar even je pc via "Hulp op afstand" benaderen?
Ik weet niet of ik daarmee je probleem kan verhelpen hoor, maar het is het proberen waard.

Dennis.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan