Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door DENNIS90
star3200,
Ben net thuis, vandaar zo laat mijn reactie. Ik heb de afbeelding van je router zojuist bekeken.
Zou je bij "Host IP Adress" het ip 81.11.182.140 willen invullen?
Het ip wat in je bijlage(afbeelding) staat is het ip van je router, en dit moet juist het public ip zijn en dat is volgens mij het ip 81.11.182.140 wat hetzelfde is als w3csource.dyndns.org.
Probeer dat maar even uit.
Dennis.
Hallo nteusink,Geplaatst door nteusink
Als je daar je externe ip adres invult, hoe weet de router dan naar welke computer in het netwerk dat verkeer moet?
via http://192.168.1.8 kan ik met de andere pc op de site komenHeb je al eens geprobeerd of je de webserver vanaf een andere machine in je LAN kan benaderen?
Ik wil dat wel doen, maar is het niet zo dat "wie eerst komt wie eerst maalt"? Ik doelde dat eigenlijk op nteusink. Hij bood zijn hulp als eerste aan. Hij heeft de eer om jou als eerste te helpen. Maar anders wil ik wel trachten een poging te wagen.Geplaatst door star3200
Dennis,
wil je anders eens kijken op de router zelf want meer dan dat er op de afbeelding staat is er ook niet in te vullen
Start3200, maar ook als je de computernaam gebruikt i.p.v. 192.168.1.8 ?. Dit is namelijk ook een voorwaarde dat het via deze weg je server ook te benaderen moet zijn.
Geplaatst door DENNIS90
Ik wil dat wel doen, maar is het niet zo dat "wie eerst komt wie eerst maalt"? Ik doelde dat eigenlijk op nteusink. Hij bood zijn hulp als eerste aan. Hij heeft de eer om jou als eerste te helpen. Maar anders wil ik wel trachten een poging te wagen.
Start3200, maar ook als je de computernaam gebruikt i.p.v. 192.168.1.8 ?. Dit is namelijk ook een voorwaarde dat het via deze weg je server ook te benaderen moet zijn.
Mooi, dan werk je interne DNS tenminste naar behoren.Geplaatst door star3200
ook via de computernaam kan ik via de andere pc op mijn site :thumb:
Oke.Geplaatst door nteusink
Laat je niet door mij tegenhouden hoorhet doel is tot een oplossing te komen en misschien zie jij wel iets waar ik de hele tijd overheen kijk
Dan moet je een nieuwe aanvragen voor dynamic en niet static.Geplaatst door star3200
Dennis,
het dyndns domein werkt niet omda ik deze niet heb laten updaten naar het nieuwe ip-adres
O jé, dan was ik net te laat met mijn vorig bericht.Geplaatst door star3200
ik heb het ip-adres+username en paswoord naar je gemaild via de mailknop onderaan je bericht, kheb geen idee waar die uitkomtmaar dan kan je zelf een kijken bij de NAT
Dat klinkt in elk geval positief.Geplaatst door star3200
ik heb er geen problemen mee, als er iets verandert wordt aan het paswoord heb ik nog steeds de reset-knop![]()
![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.