Webserver en FTP server voor USB Stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

Santora

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2006
Ik zoek een programma('s) die het mogelijk maken op een webserver en voornamelijk een FTP server kunnen laten draaien op een zogehete USB stick.

Kan iemand mij helpen?

Als je de map van een geïnstalleerde FTP server erop kopieërd, kun je hem gewoon daarop starten, alleen zullen de instellingen aangepast moeten worden, als die in een andere comp gebruikt gaat worden.

Als je de map van een geïnstalleerde FTP server erop kopieërd, kun je hem gewoon daarop starten, alleen zullen de instellingen aangepast moeten worden, als die in een andere comp gebruikt gaat worden.

Nee, wat ik wil is echt inpluggen en dan starten.

Als je hem in een andere comp hangt, maakt niet uit welk FTP server het is, zul je toch echt de instellingen ervan moeten overnemen, en de poorten zullen open moeten staan, bij gebruik van een router, poort 20/21 is vaak niet bereikbaar, door de ISP.

Overigens kun je ook elke willekeurige FTP server gewoon op een USB stick installeren.

Het is mij dan geheel onduidelijk wat nu precies de bedoeling is, vooral als er schijven en mappen moeten worden gebruikt, om te delen.

De TS bedoeld de ftpserver draaien vanaf usb stick.

Dus een zgn. portable ftpserver

Je meent het.:confused:

ALLE ftp servers kunnen daarvan draaien, maar ik denk dat de TS zich eerst moet verdiepen in de werking daarvan.

Ik zal mij er verder niet meer mee bemoeien.

Lange Pier je hebt inderdaad gelijk, hoor!!!

Je kunt inprincipe alle ftpservers installeren op een usb stick....

En inderdaad zit je natuurlijk met de netwerk omgeving die per pc kan verschillen, was de realiteit maar zo zoals de TS volgens mij denkt, alles echt plug and play....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan