webserver en ftp server

Status
Niet open voor verdere reacties.

Confictius

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 okt 2002
Ik wil graag een servertje opzetten met IIS. Alles is geinstaleerd, webserver is bereikbaar, ftp server ook, maar:

* Hoe kan ik van buitenaf bestanden op mn schijf zetten?

* Waar vindt ik evt een admin-panel?

web server

Hoe is het je gelukt om een web server te maken. Ik ben zelf ook bezig met een web server maar weet eigenlijk nog van toeten of blazen. Wil jij mij een beetje op gang helpen. Ik heb een server hier p2 366 met win 2000 erop. Wat heb ik nodig.

Groetjes Paul

hoi

't opzetten is op zich niet zo moeilijk.

Je kunt IIS gebruiken die met win(2K) meegelevert wordt of bijv Abyss Webserver. IIS moet je toevoegen via configscherm>windows onderdelen>enz.

Abyss maakt een folder aan waar je je html in zet. Daarna je ipadres 8erhalen via start>uitvoeren>ipconfig.

Als je hier mee begint zien we daarna wel verder.

Suc6

http://www.webattack.com/get/abyssweb.shtml

welk besturings systeem gebruik je? bij windows server 2003 zit een goeie adminsite.
en anders remote desktop?

Ik draai op win 2000. Kan win 2003 op een p11 366?

Anders probeer ik die software eens.

IIS in Win XP Pro

Ik heb ook IIS aangeklikt in Win XP pro maar ik heb geen idee hoe ik de boel nu aan de gang krijg.

Kan iemand me dat uitleggen?

als je je ftp serve rzoinstelt dat je bestanden via je ftp kan uplaoden in die map moet het werken.
EEn administartie paneel weet ik niet veel van.
Ik heb ooit op 4en apache server cpanel staan mabye werkt het bij jou:) :thumb:

als je je ftp serve rzoinstelt dat je bestanden via je ftp kan uplaoden in die map moet het werken.
EEn administartie paneel weet ik niet veel van.
Ik heb ooit op 4en apache server cpanel staan mabye werkt het bij jou

Ok als ik dit lees dan is het echt acadabrada.
RZOinstelt? :8-0:

4en apache server cpanel? :8-0:

Sorry maar ik begrijp er echt niets van, wil je het nogmaals uitleggen maar dan in wat meer lekentaal?:thumb:

Dank je...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan