webserver online zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

imre2333

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2007
Berichten
17
Ik heb een wamp server en mijn site is nu (bijna) klaar. Maar ik krijg hem niet online. Als ik mijn ip adres (81.XX.XX.XX) invoer kom je in mijn adsl modem en als ik mijn 192.XX.XX.XX ipadres invoer krijgen de computers in mijn netwerk wel mijn site maar andere computer niet. Ik heb alleen poort 80 open gezet. Kan iemand mij verder helpen?
 
Ik heb een wamp server en mijn site is nu (bijna) klaar. Maar ik krijg hem niet online. Als ik mijn ip adres (81.XX.XX.XX) invoer kom je in mijn adsl modem en als ik mijn 192.XX.XX.XX ipadres invoer krijgen de computers in mijn netwerk wel mijn site maar andere computer niet. Ik heb alleen poort 80 open gezet. Kan iemand mij verder helpen?

Elk modem is een beetje dom want het begrijpt hier niet wat je aan het doen bent.

Als je het commando ipconfig /all geeft zie je een ip adres.Dit adres moet je even onthouden.
Log vervolgens in op je modem/router en ga naar Virtual Server (of iets dergelijks)
Poort:80
Server IP:wat je onthouden hebt.
Enable:Yes

Zo uit mijn hoofd moet het dan werken.
 
open je dan poort 80 ofzo want dat heb ik al gedaan en welk ip adres moeten de andere dan in hun adres balk in typen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan